• Mitziemoe

Nattchattare! Se hit!

Lady o Lufsen

Trevligt me lunch!!! Vi ska ha fest imorgon så det kan ju va bra å sova lite så man orkar med natten imorgon..*hehe*

Hoppfull Romantiker

satt precis å tänkte på det jag me..*ler*

• Mitziemoe

Lady o Lufsen

Nån typ av sallad... kanske

• Mitziemoe

Lady o Lufsen

hmm.... va kan man bjuda på då då... *fnular*

Hoppfull Romantiker

Tyckte också att den kläningen var helt ok!!!

• Mitziemoe

Lady o Lufsen

Laxpasta lät ju supergott!!!!!
    Det tycker jag absolut att du ska göra!!! Då får du äta lite för mig också..*hehe*

• Mitziemoe

Hoppfull Romantiker

Va det i samma tråd???

• Mitziemoe

Lady o Lufsen

OMG!!!Låter hur gott som helst!!!!! Vill åxå ha nu ju!!!!! Börjar bli lite avundsjuk på den goda maten!!!

• Mitziemoe

Hoppfull Romantiker

Jag tycker att det e superfin!!! Skulle va kul att prova en sån klänning nån gång å se hur man ser ut i den...*ler*

• Mitziemoe

LukasU

Det kommer nog att gå bra med maten!!! Allt brukar ju lösa sig på ett eller annat sätt. ska ni ha buffe eller 3 rätters eller nå annat???

Oj va mkt matprat det blev nu..*ler*

• Mitziemoe

Lady o Lufsen

tackar tackar väntar med spänning..*hehe*

Hoppfull Romantiker

Tyvärr så ´har jag inte sett några sånna klänningar när jag har vart ute och provat... jag får leta vidare..*ler*

• Mitziemoe

Nä nu måste jag verkligen gå å sussa... Sov så gott allihopa så ses vi säkert imorgon igen..*ler*

• Mitziemoe

Hoppfull Romantiker

Jag bor i Stockholm

• Mitziemoe

LukasU

Jag skulle inte ha valt att göra maten själv men det e för att jag vet att jag skulle bli sönderstressad av det... känns som att det kommer va en del att hinna med endå.. men finns det ingen som du litear tillräkligt på för att deligera bort det till???

• Mitziemoe

Hoppfull Romantiker

låter nice!!!

så bra det går för mig att gå å lägga mig...*ler* njä måste nog slita mig nu men som sagt jag kikar in imorgon igen...*hehe*

• Mitziemoe

Hoppfull Romantiker

Skulle jättegärna vilja ha tips men vad har du för mailadress???

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!