• NYC2007

Nattchattare! Se hit!

Aha, spännande!

• NYC2007

Hej! Jag ska för en gångs skull försöka lägga mig tidigt, men tänkte kolla in här först för att se om det händer nåt...

• NYC2007

ojdå, spännande! Är allt klart?

• NYC2007

Lycka till, det blir säkert hur bra som helst! :)

• NYC2007

17 oktober i New York. Letar fortfarande klänning...

• NYC2007

Jag vill ha en vit knä- eller vadlång klänning. Den ska helst vara väldigt enkel men gärna med någon rolig detalj. Det kommer att vara en borgerlig ceremoni med en amerikansk vigselförrättare och våra föräldrar kommer att vara med.

• NYC2007

Det låter som en väldigt snygg klänning, har du sytt den eller?

• NYC2007

Vilken lyx! :) Själv förlitar jag mig på att jag ska hitta en snygg klänning i någon butik...

• NYC2007

Vi är båda överens om att vi inte vill ha ett stort bröllop och helst inte i Sverige. Vi har varit i NY flera gånger och det är vår favoritstad i världen. Sedan är det skoj att gifta sig lite "hemligt", ingen vet om det förutom våra föräldrar som ska följa med! :)

• NYC2007

Ja det är en väldig häftig stad. Sen så passar det oss att ha en väldigt enkel, icke-religiös ceremoni i Central Park.

• NYC2007

Precis, men det verkar vara olika hur man ser på saken uppenbarligen.

• NYC2007

Nja, ringarna är designade men inte gjorda ännu, hotell är bokat (men hoppas hitta ett finare lite närmre inpå), hans kläder är inte klara (blir någon enkel kostym)och middag löser vi nog på plats.

Nu måste jag gå och sussa! Godnatt!

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!