Nattchattare! Se hit!
Aha, spännande!
Aha, spännande!
ingen vaken ikväll?
Hej! Jag ska för en gångs skull försöka lägga mig tidigt, men tänkte kolla in här först för att se om det händer nåt...
okidoki, vad händer?
ojdå, spännande! Är allt klart?
Lycka till, det blir säkert hur bra som helst! :)
17 oktober i New York. Letar fortfarande klänning...
Jag vill ha en vit knä- eller vadlång klänning. Den ska helst vara väldigt enkel men gärna med någon rolig detalj. Det kommer att vara en borgerlig ceremoni med en amerikansk vigselförrättare och våra föräldrar kommer att vara med.
Det låter som en väldigt snygg klänning, har du sytt den eller?
Vilken lyx! :) Själv förlitar jag mig på att jag ska hitta en snygg klänning i någon butik...
Vi är båda överens om att vi inte vill ha ett stort bröllop och helst inte i Sverige. Vi har varit i NY flera gånger och det är vår favoritstad i världen. Sedan är det skoj att gifta sig lite "hemligt", ingen vet om det förutom våra föräldrar som ska följa med! :)
Ja det är en väldig häftig stad. Sen så passar det oss att ha en väldigt enkel, icke-religiös ceremoni i Central Park.
Precis, men det verkar vara olika hur man ser på saken uppenbarligen.
Nja, ringarna är designade men inte gjorda ännu, hotell är bokat (men hoppas hitta ett finare lite närmre inpå), hans kläder är inte klara (blir någon enkel kostym)och middag löser vi nog på plats.
Nu måste jag gå och sussa! Godnatt!