Inlägg från: Bäste vän |Visa alla inlägg
  • Bäste vän

Nattchattare! Se hit!

Ja de klart man vill man läser inte bara för att de ska vara så? När va de tid för dig o gifta sig

• Bäste vän

`Va spännande mkt att planera de i kyrkan? Har du hittat klänning eller du vet på ett ungerfär hur den skall se ut?

• Bäste vän

Ja hade tänkt att vi skulle gifta oss i augusti nästa år eftersom voi blev ihopa då. Men min bästa kompis han före så vi får nog ta de 2009 i augusti då! Men han ska ju först fria men du vet man har ju sina planer!

• Bäste vän

Nä de e ju en hel del ja tycker om att titta på klänningar o ringar. Ja har en tanke på hur min klänning ska se ut! Man får iaf titta aldrig fel! Nu ska ja bara hitta en brudtärneklänning först! Den skall vara rosa temat ska vara rosa eftersom de träffades på rosa bussarna!

• Bäste vän

Vi kan försätta imorgon kväll att prata om du har lust för ja måste nog gå o lägga mig om ja skall orka upp snart o jobba! Skriv gärna i min gästbok så kan ja svara senare ida! Kram på dig o sov gott!

• Bäste vän

Ja de fixar sig! Kram på dig!

• Bäste vän

Ja jag e inne o kollar läget! Bra me er ida? Va har hänt ida då

• Bäste vän

Ja de ju de fast ja börjar inte förrän kl 15 jobbar natten. Men ska lämna barnen till skolan så man måste upp ändå

• Bäste vän

Ja allt e bra. Började min semester ida ska vara ledig de e ju höstlov nästa vecka! De betyder att man kan kolla läget dag som natt! Barnen e ju oxså hemma men de finns luckor! Ska njuta riktigt! Men de klara sig bra själva oxså men man ska vara där ju o även hitta på ngt me de eller hur!? Hur e de själv då snart fredag ju! TyP NU! haha

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!