Nattchattare! Se hit!
Oo samtidigt :)
Oo samtidigt :)
Jag har reagerat på samma sak. Vet inte om det blev för omständligt att regga på nytt kanske. En del som redan gift sig kanske såg det som ett break o att det var dags att lämna samtidigt. Men vet faktiskt inte. VI får väl se hur det utvecklar sig.
Nämen Jodie då! Då ska jag ta hand om mina :) NJä.. åtminstone göra en kopp te.
De där siffrorna kan ju inte stämma - nu står det att 00 är inloggade, men jag och fler med mig är ju inloggade om man kollar under "medlemmar".
Långa 5 minuter det där..
På morgonen tog jag hand om tvätt som har hängt på tork i flera dagar - så ja, torr var den. Diskade upp en del disk, vårade halsen, åkte in till stan och övade med en kantor, sjöng på en vigsel, gratulerade brudparet, åkte hem och slängde mej framför tv:n och såg på Doobidoo och filmen på ettan.
Själv då?
Vad hemskt, men spännande. Kan du använda dej av den dagen du skriver en bok ;)
Jag har själv jobbat journalistiskt o är sugen på att skriva en bok, så då kan väl andra också vara det
grekens, spännande! Stort lycka till. Försök att sova ordentligt, morgondagen blir lång. Njut och ta vara på dagen och alla tillfällen. Grattis i förskott!
Jojo, men huvudsaken är väl att man skriver när man brinner för det, och inte framtvingar något. För mig kommer det dröja år :) Möjligtvis att jag ger ut en poesisamling innan, men något annat lär dröja. Jag har så många andra projekt jag också vill göra. Skivinspelning skulle föregå bokskrivande.