Nattchattare! Se hit!
Ja men de klart att du kan gifta dig eller iaf hitta ngn om du inte redan har ngn?
Ja men de klart att du kan gifta dig eller iaf hitta ngn om du inte redan har ngn?
Nu Lajsan har min klocka gått mer än 5 minuter akta dig nu dishar ja till dig! Ja vet du kan inte slita dig! åhh GJORDE DEN ONT DU FÅR EN KRAM ISTÄLLET!
Fozzie va händer i ditt trevliga liv då?
Ja du har två barn som e 10 o 6år så där har man alltid att gör en sambo som inte vill gifta sig just nu som han uttrycker sig! Fösöker bearbeta honom men dock inte tjata man vill så gärna! Vi för se! Ska vara brudtärna till min bästa vän hjälper till att planera! Bara de som hon vill ha hjälp me förstås!
Ja har fått veta hur hon vill att den ska se ut o längd. Känner varandra bra vet på ett ungefär hur hon vill ha den men dock har hon ju sista ordet! Ja vill att hennas da ska vara som hon tänkt sig! Va ska du göra senare ida?
Ja tänkte dra mig till kojs nu för min data klyddar desutom de tar evigheter att ladd ibland stängs den av! HELSKUMT! Men återkommer senare ida! Kram på dig o sov gott när du ska lägga dig! Vill gärna prata mera me dig! Du e spännande! MYSTISK!Godnatt! Hörs vi imorgon? Annars kan du skriva i min gästbok om du har lust bara ngt trevligt!
Tjena de e datorn här. hahaha Allt bar ida me er kollar oxså på babben o co men hade inte själv kunnat hålla mig för skratt eller va säger ni?
Vi nästa i Sing A Long Jodie! Vi vinner eller hur! HAHA
Ja de klart vi vinner! Du o ja!
ja de e klart!