Nattchattare! Se hit!
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
såklart! hur är det med er i kvällen?
Trött som en tokig, har blivit coachad av en av super coach inom den sångstilen som jag sjunger och är helt mosig i huvudet... men kan jag sova...NEJ!
Vänta nu?? Sitter ni uppe hela nätterna???
kan svara, nej, sover oftast, men ikväll blir det sent då jag jobbar på en uppsats
Fick fö ett lite småironiskt mail idag efter att en engelsk tjej sett mina brudklänningar. Gissa vad hon skrev ...
Vad?? gillade hon dem???
fruh - inte då! Jag tänkte sova så småningom, men jag sitter o pysslar :) Vill hålla på lite till. Datorn (laptop) råkar bara stå på samma bort.
HR (Hoppfull romantiker), kan inte alls gissa...
Gotland, spännande! Vilken sångstil? *nyfiken*
"I must ask about your skirts, they are HUGE. Are the bridesmaids supposed to hide underneath or what"
Kanske jag har för stora underkjolar på mina kreationer *s*
Haha
Cantaton: Acappella, barbershop, 4-stämmigt bara kvinnor vi är en kör på 140...gissa om det är intressant Så roligt och det är som en sport. Vi tävlar och kvalar till VM, 2008 åker vi till Hawaii. Sist kom vi 4:a