Inlägg från: Elle83 |Visa alla inlägg
  • Elle83

25/8 2007 deö 4

Hejsan allihopa! Jag har varit in och följt med er tråd länge nu utan att skriva...Vi ska oxå gifta oss den 25 så det har varit till stor hjälp att läsa hur allt går för er andra. TACK!
    Nu börjar det närma sig och emellanåt känner man lite pirr i magen, möhippa och svensexa börja krypa inpå...(antar jag)
    Det mesta har vi färdigt men det är några mindre detaljer kvar...
    vilket vin vi ska ha till maten, fixa med vigselprogrammet (svårt eftersom prästen fortfarande är på semester) göra färdigt festprogrammet ( två sidor kvar att fylla upp) och göra en sista provning av klänningen, skriva ut en stor bordsplacering, och gå igenom dekorationerna med restaurangen...Sen ska det väl va klart...hoppas jag!

• Elle83

Jamen visst är det spännande, fick ett anonymt vykort nån vecka efter att vi fått vårt andra barn där det stod " nu när bebisen är ute är det dags att hitta på lite bus" Så man har ju väntat ända sen dess...Jag hoppas bara att de planerat det så att de inte ska ha min hippa samma dag som svensexan, vi har ju två barn en 2-åring och en 2 månaders...

• Elle83

Åh, va härligt för er alla som ska åka iväg! Passa på att njuta av att vara nygifta. Vi kommer att få njuta av att få en natt själva tillsammans , vi länmar bort våra barn på 2år resp. 2 månader över natten bara. En utlandsrea blir nog någongång under nästa år *hoppas jag*

Börjar ni bli klara med allt snart? Jag har precis gjort klart festprogrammet, så idag ska vi bara sätta ihop det...sen är det klart Ska skriva ut alla namn på placeringskorten oxå, och skriva ut en stor bordsplaceringsskylt. Så är allt sånt klart. Får även alla rispåsar klara idag! Så skönt att kunna bocka av lite mera på listan!

Ha en trvlig helg!

• Elle83

Hallå...blev hippad igår, åååh en sån underbar dag det blev! Huuur skoj som helst! Och sambon fick sin svensexa igår oxå, vi var båda väldigt säker på att vi inte skulle råka ut för nått den här helgen...jag visste ju att han skulle iväg, så jag kände mig säker...nån måste ju passa barnen. Och sambon kände sig säker, han visste ju att jag skulle iväg och att han skulle passa barnen...Vi belv chockade när det visade sig att de hade skaffat barnvakt till våra barn! Pojkvännen fick åka forsränning och sedan bada vildmarksbad och tillslut ut på krogen och sjunga kareoke
    Jag fick först en pickninck uppdukad ute, sedan blev det en äventyrsbana där man skulle gå på linor/stockar och sånt 9m upp i luften. riktigt skoj...sen blev det 5 kamp med blåsrör, slngbella, pistol, pilbåge och yxa. Sen bar det iväg mot relaxen på badhuset, där vi åt frukt och god mat mellan fyra bastusittningar. att vi sedan fick hela äventyrsbadet för oss själva var inte helt fel! En hellyckad dag verkligen!!!

• Elle83

Nej va synd att de hade gjort det hela till en stor fyllefest...det är väl roligast bör brudgummen om han kan minnas vad som hänt oxå?!
    Min pojkvän ringde imorse klockan 8 och lät helt okej...så det känns som att det blev lagom med alkohol igår!

Noomi: Hoppas att din blivande kan ha några roliga minnen från dagen ändå och att han bättrar på sig snabbt under dagen!

• Elle83

Hallå...Det börjar verkligen dra ihop sig nu! *pirr i magen*
    Jag ska på ansiktsbehandling på fredag och jag funderar på att gå och få mina naglar lackade i fransk manikyr, har långa naglar själv.
    Sen ska jag kolla att allt är OK med trubadur, festlokalen ( hur de ska dekorera osv) vika festprogrammen ( eftersom det inte hanns med sist) Och träffa prästen och göra vigsleprogram blir nån gång under nästa vecka efetrsom han är på sem än! Sen ska jag börja packa till barnen oxå eftersom vi ska lämna bort dem över natten!

• Elle83

Nu har jag det mesta klart, bara vigselprogrammet kvar att fixa med! Men det båste göras på torsdagkväll, eftersom vi träffar prästen på tordag...
    Känns lite konstigt att allt är klart, bara att gå och vänta nudå

Vi ska ha trubadur så allt med musiken är klart...var ju bara att säga vilken brudvals vi skulle ha

Detta är min klänning om nån vill se...lääängtar till jag får ta på den igen! viewer.zmags.com/showmag.php Nummer 16-17 står det längst ner på sidan!
    ÅÅåh, va skoj det ska bli...min sambo tyckte jag var såå fin när jag trpovade halsbandet, undrar vad han kommer tycka när jag fixat håret, sminkat mig, och har fiinklänningen på mig oxå!!
    Ska bli såå skoj!

• Elle83

Nuu är det så nära...
    LÄste att det var nån som sa att det skulle bli regn?!?
    Så det är nog bäst om man ger sig ut och köper ett paraply...har ni redan köpt det??
    Sen ska jag köpa slips till bestmannen, uppdatera antalet gäster till restaurang och konditori.
    Och lämna in ringar på putsning...Är sååå kul att priva den! Man kan ju bara inte låta bli att prova nån gång varje dag!

• Elle83

Vi kommer att ha barn med under kvällen, efetrsom vi har två barn själva. En 2-åring och en 2 månaders. Så det kommer att vara 4 "äldre" barn mellan 2 & 5 år och sen kommer det att vara 2 mindre barn som är yngre än 1 år. Och det känns bara skoj, barn brukar kunna lätta upp stämningen om det blir för stelt

Nej nu ska vi kika på "The Italian job"

• Elle83

Jag har gjort en secret box till min sambo. Jag knäppte väldigt stilrena och fina bilder på mig i sexiga underkläder, och hade tagit med mig saker som var typiska min sambo. Jag tog med en av hans cross tröjor och knäppte lite halnaket i den, sen är han en sån som har skjorta och slips på jobbet ( har sånt jobb) Så jag hade tagit med mig en vit skjorta, svart slips och ett par röda trosor. Det blev sååå bra! sen har jag klistrat in det i ett svart album och skrivit lite fina saker på vissa sidor. Skrev citat från några fina sms som jag fått av honom när vi nyss hade blivit tillsammans Är sååå nöjd med hela boken...hoppas att han oxå blir det!

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4