Inlägg från: kluddan |Visa alla inlägg
  • kluddan

25/8 2007 deö 4

som jag letat efter den nya tråden Tur jag hitta hit.

• kluddan

Här kommer lite fakta om mig och min m2b:
    Carolin o Björn 25 resp 26 år
    Vigsel: Rinkaby kyrka (utanför Kristianstad)
    Fest: Idrottsplatsen i Rinkaby
    Klänning: Vit klänning med rött uppe o nere samt i snörningen bak. Beställd från littlecoral.
    Färgtema: Ljusblått,vitt och guld

Det enda vi har kvar nu är inköp av duk. Resten är fixat

• kluddan

ser ni pratar stress här. vi har ju dock det mesta fixat men jag känner mig ändå supersterssad. Har ju haft lite dukproblem innan men ringde imorse en firma som hyr ut linnedukar för 60kr stycket. Perfekt :)

• kluddan

vi har varit tillsamans i 8½ år o förlovade i 7½ år

• kluddan

vi ska inte åka på nån bröllopsresa. Har ju en son på 11 månader som jag aldrig hade klarat av o lämna bort 1 vecka. Så det blir till o resa senare i sådanafall. Inget jag saknar faktiskt

• kluddan

idag har jag hämtar min klänning hos sömmerskan, så nu passar den perfekt på längden också. Lägger tyvärr inte ut bilder förren efter vigseln för sambon har inte o ska inte se klänningen förren dörrarna öppnas i kyrkan

Nu är det bannemig inte långt kvar för oss

• kluddan

ang hemsidan så har hon glömt ett g i wedding i adressen. Så lägg till det g:et så kommer ni in

• kluddan

skriver ner adressen till vår sida. Står dock inte så mycke o finns inga bilder pga att ingen ska ha fått se klänning, dukning osv innan

stealsky.mine.nu/wedding är det i allafall.

Det enda vi har kvar är att hämta dukar i nästa vecka, o sen köpa lite glas .... känns skönt att ha allt under kontroll. men inte kan jag sova om nätterna för det, ligger o tänker en massa på hur det kommer gå o på allt som kan gå fel ....

• kluddan

vad är det för vädersida ni är inne o kollar på?

• kluddan

vi ska ha
    ingång: bröllopsmarsch Mendelhson
    psalm 410
    solo Älska mig
    psalm 82
    solo Av längtan till dig
    utgång chicago "Yor´re the insperation"

• kluddan

åh vad deprimerande, nu enligt den där väder sidan ska det typ regna hela veckan o även på lörda Hoppas den inte stämmer

• kluddan

håller på att försöka få mina skor att bli lite skönare inför lördag, men tycker inte jag lyckas nåt vidare. Sjukt obekväma är dom ju, ångrar ju nu att jag inte köpte några utan klack o som är rymligare. Men man känner ju sig så fin när man blir lite längre. Får väl helt enkelt lida

Är ni inte nervösa här? Jag är grymt nervös o har mardrömmar om nätterna.

• kluddan

jag säger då det .... jag o sambon har ont i halsen o är snärvliga o lillkillen som snart är 1 år är också snörvlig. Kundet det varit sämre timing? Blir så trött på detta. Behövde bara skriva av mig lite. ska iaf köpa det allra sista idag inför lördag, det ska iaf bli skönt så man kan vila imorrn. Sen på fredag är det först övning i kyrkan o sen dukning så då blir det minsann ingen vila.

Hur ligger ni andra till?

• kluddan

så fint ni verkar fixa det här Ska med iväg o fixa naglar idag, eller fick dom påsatta för 4 veckor sedan o ska på återbesök idag så dom är fina till lörda. Har kollat väderprognosrna med ...en del säger regn o en del säger moln o 17 grader, risken finns ju för att man kommer frysa för tusan. Jag som planerat att barnen ska kuna vara ute o leka på lördag, ska nämligen ha festen på en idrottts så där är gott om gräs, men regnar det så skiter ju det sig.

Ahja bara till o vänta o se o hålla alla tummar som finns för iaf uppehåll.

Ska ju hyra linnedukar freån ett företag här i stan så ringde han igår, man måste tydligen boka tid med honom. Men inte fasen svara han, så jag hoppas innerligtatt han svarar idag annars får jag panik, ska ju duka imorrn.

• kluddan

lycka till allihopa imorrn själv beger jag mig på frukost med tärnan kl halv 8 för att sedan åka till mina föräldrar för förberedelser

Är sjukt nervös nu kan jag säga.

• kluddan

hej tjejer o grattis till er alla Hade en underbar dag med uppehåll hela dagen o massa paket o trevligt folk. Är så lycklig nu

• kluddan

så fina bilder alla har Våra kommer senare ikväll, se om jag hinner lägga in dom med

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4