Inlägg från: Linda Brud0708 |Visa alla inlägg
  • Linda Brud0708

25/8 2007 deö 4

Det blev hippa för min del igår!
    Ah vilken underbar dag. Blev bättre än jag någonsin kunde ana!!

Telefonen ringde 8.15 med meddelande om att det stod ett paket utanför dörren. Det var ledtrådar som jag skulle följa. Åkte sen iväg till ett en sjö och där väntade ännu fler vänner med uppdukad frukost. Sen åkte vi till ett äventyrsland - och sen skulle jag upp i ett flygplan Det var häftigt! Sen åkte vi hem till en av kompisarna och fick lunch. Sen var det lite uppdrag för min del och efter det fick jag ansikts, hand och fotmassage. Skönt!! Och efter det grillning och fest! Såå himla kul!

• Linda Brud0708

Malin johansson
    Jag förstår precis hur du känner för jag är likadan som du. Men ju mer jag stressar upp mig ju mindre får jag koll på läget och får inte något gjort. Och så blir jag ännu mer stressad. Ond cirkel!!
    Just nu känns det som mina mardrömmar blir sanna - inget är klart när det väl är bröllopsdagen!! Puuuhhh...

• Linda Brud0708

Godmorgon allihop!

Har ni köpt någon present till de som hjälper er med bröllopet? Typ tärna, bestman, toastmaster...

• Linda Brud0708

Louise77 - tack för tipset med att göra bordsplaceringen i excel. Som jag har kämpat i Word.. gick inget vidare!!
    Har du gjort programmet i Word i övrigt? För nu vet jag inte hur jag får in min excelfil i Word....hmmm... hjälp?

Vår resa går till Cypern. Inte så glamoröst kanske men väldigt skönt att åka iväg.
    Flyget går på måndag morgon så det kan bli lite stressigt! Men hellre det så vi kommer iväg någonstans, det ska bli skönt!

• Linda Brud0708

Nattson
    Nä visst spelar det inte någon roll vart man åker. Det viktiga är att man är tillsammas och får smällta in allt som hänt på sin bröllopsdag.
    Fast jag tror nog att en dröm vore att åka på en lång bröllopsresa till något exotiskt ställe
    Men jag är jätte glad för att vår resa är bokad...

Idag ska jag åka och hämta min ring!! Wiiiee! Men det har ju naturligtvis strulat till sig med putsning av våra förlovningsringar och gravering av R´s ring. De kunde inte ha dem klara förrän den 31:e - jo det är så dax. Men de kunde skicka den tidigare. Jo det vore ju snyggt om de kom bort med posten och vi dagen innan bröllopet står utan förlovningsringare. Nej jag får höra hur de tänkt lösa det.. för mitt problem är det då inte! (det står i papperna att gravering och putsning ingå och att de skulle ringa när vi skulle hämta aliansringen och lämna de andra..) PUH!

• Linda Brud0708

Noomi
    hehe.. tänk vad killar kan!

• Linda Brud0708

Har hämtat ringen idag!! Nu är den hemma och jag längtar efter att ha den på mig!!

Och så har jag precis träffat floristen och nu är alla blommorna klara. Skönt! Det blir en aqua ros (som det tydligen hette) och en sorts orkidee (krämvit). Och så gör hon ett blomsterarrangemang till champagne bordet. Samma ros är temat i dekorationen på middagsbordet sen. Känns toppen bra!

Annars i helgen ska jag försöka att koppla av och bara mysa med min blivande man! Nya tag med planering på måndag.

Det är inte lång tid kvar nu!
    Längtar ni andra lika mycket som jag?

• Linda Brud0708

A n n i s e n 25/8-07

Har du lust att skriva de parfymer som du tipsade mig om sist? Jag vet att de står i förra tråden men där är hur mycket inlägg som helst..

• Linda Brud0708

A n n i s e n 25/8-07
    Super duper tack

• Linda Brud0708

A n n i s e n 25/8-07
    Jag ska på parfym jakt ja.. och så kom taxfree katalogen igår och jag blev líte sugen på att beställa några parfymer där också. Får se vad det blir! Lovely ligger som favorit just nu

• Linda Brud0708

Det är bara 11 dagar kvar!!!

• Linda Brud0708

A n n i s e n
    jag beställde också engångskameror i sista stund. Skickade beställningen i söndags och de låg i brevlådan i tisdags. Så jag tror de hinner komma till dig också

Idag har jag bestämt mig för att ha en icke planerings dag. (Undrar om jag lyckas!? ) Ska bara vara ute i trädgården och mysa!

• Linda Brud0708

Annisen
    Jag fick för mig att det var calligraphen men dubbelkollade och såg att det var från Kortdesign jag beställde.
    Men jag hoppas att det går lika fort från calligraphen!

• Linda Brud0708

Hej alla brudar!
    Jag har varit hyfsat lugn hela tiden ändå fram till igår kväll. Var då och hämtade lite saker hos en kompis som vi fått väldigt mycket hjälp av. Men då kom jag på massa småsaker som jag skulle behövt fixa och fick en sån klump magen.
    Och idag gråter jag och skrattar om varannat! åhhh.... kanske gråter ut alla tårar idag så de är slut imorgon. Kan ju alltid hoppas!
    Vet egentligen att vi har koll på läget. Och min tärna kommer snart hit så vi ska åka till lokalen och duka. Då känns det säkert bättre!
    Hoppas ni mår bra! Vi har en härlig dag framför oss imorgon!
    kram till er

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4