25/8 2007 deö 4
Jasså...
Nu är det mindre än 3 veckor kvar.....börjar bli nervös o lite stressad
Jasså...
Nu är det mindre än 3 veckor kvar.....börjar bli nervös o lite stressad
Jag har gjort en jag älskar dig bok...med secret box bilder
Jag börjar bli riktigt nervös.....känns som man har mycket kvar att ordna med....sitter för fullt med en inköpslista av varor eftersom jag och min mamma ska laga hela buffén själva...svårt..
sen är det så svårt att veta hur mycket dricka man ska köpa...men jag var hyfsat smart....jag skickade med en talong med inbjudningskorten där gästen fick fylla i vad denne fick fylla i vad hon/han ville ha att dricka på festen.
Jag har fixat fest/vigsel program på datorn men har inte skrivit ut dem än....vill göra det så sent som möjlig ifall man mäste göra några ändringar....
Har ni satt ut menyn i festprogrammet????
Just nu känns det som om jag bara står o trampar på en o samma punkt...som om jag inte får någonting gjort....vill inte skriva up programmen ifall att det blir ändringar med buffen o liknande,,,
nån mer som känner som jag gör....??? jobbigt som fan...
Louise77
Låter som en jätte rolig hippa....
Är det bara jag kvar nu som inte har fått någon hippa än....jag tror att min tärna planerar något men det händer aldrig någonting.....
Jag ska ha mina 2 toastmadame på middag idag & gå igenom allt till kyrkan & festen....så de vet vad de ska göra....
Jag ska fixa gelénaglar & göra en spraydusch (soldusch)....
Har varit o träffat organisten idag vi bestämde att ingångsmusik skulle bli F. Mendelssohn & utgångsmusik ska bli Preludium C-dur av J.S. Bach....några fler som ska ha de här???
Little Mermaid
Vi ska ha 2 psalmer, 1 solosång och 1 dikt.
Igår blev jag helt klar med mina vigselprogram...blev jätte nöjd o stolt över allt jag knåpat ihop allt själv....
Jag har inte heller skrivit ut festprogrammet.....jag vet att jag kommer att ändra på lite saker i buffén och jag vet inte än vad vi ska ha för vin eller öl....vill skriva ner det i programmet...
Jag tror att jag kommer att gråta som tusan....när vi var och träfade organisten och bestämde in-ut gångsmusik så blev jag helt tårögd redan då...
Vi har däremot inte övat i kyrkan för vår präst sa att man bara blir mer nervös ifall man övar.....då är man mer inställd på att man inte ska göra några fel....
fröken pixie
Hoppas det..haha
Vi får ingen sexa o hippa ....men våra kära familjer ska bjuda oss på en libanesisk restaurang med magdans ikväll....ska bli jätte kul.....
A n n i s e n 25/8-07
Jag hoppas det...
Nu har jag nästan lagat klart all mat....är så trött...tror f*n att jag ska sova nu....
Lycka till allihopa....jag vet iinte hur det är med er men jag är i alla fall oerhört nervös inför morgondagen....
kram på er....nu ska jag packa väskan till hotellet....
Fik idag springa i sista minuten för att köpa en klänning till min brudnäbb (vår dotter), för att den slarviga sömmerskan som sytt upp hennes klänning hade gjort den för liten....men nu får hon nöja sig med en snygg lindex klänning med thights under....hon är världens sötaste vad hon än har på sig.....