Inlägg från: Frufortuna |Visa alla inlägg
  • Frufortuna

25/8 2007 deö 4

Annisen: Spännande med sven6an hoho.. Tur med vädret iaf!
    Jag toh mig friheten att bara hoppa in här nu på sluttampen (hoppas det är ok med er) Gifter mig samtidigt som er. Nu är det verkligen nära! Och jag kan inte sova på mornarna med detta pirr i magen. Har ni fått några avhopp nu dom sista dagarna? För oss föll det bort 3st under veckan.

• Frufortuna

Vi gifter oss i Rättvik, Dalarna (bor i Stockholm)Vi har också liveband som spelar till 01:00. Måste knopa ihop nån cd med musik som backup om festen vill fortsätta efter.Men annars är vi så gott som klara. Har naglarna kvar (tid på måndag). Sticker till Dalarna på tisdag. Gahh.. hoppas man kan sova ut nån morgon så man är utvilad till D-day!
    Verkar som dom flesta ligger i samma fas nu när det endast är EN VECKA KVAR!!!

• Frufortuna

Man är nog bra trött 01:00 på natten efter hela den stora dagen ändå och nattamat blir nog alldeles lagom då! Vi ska också ha det men har inte riktigt planerat in när.. Det blir troligtvis vid den tiden för oss också.

• Frufortuna

Noomi: Lyckost dig! Känner mest att det ska bli så skoj! Har hört att man bara ska försöka njuta av varje minut..

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4