Inlägg från: Snart fru Fahlström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Fahlström

25/8 2007 deö 4

Vi ska ha Mendelsohn som utgångsmusik, och Anniés Song som ingångsmusik! Är ny här, kommer lite sent med...

• Snart fru Fahlström

Nu börjar jag också bli nervös! I natt drömde jag mardröm om min bröllopsdag. Frisören hann inte med mig under bröllopsdagen, utan bokat in en massa andra kunder! Hon hann inte med mig alls och jag bara satt å väntade och när klockan var 14,30 i drömmen vaknade jag! Undra vad man kommer att drömma mer innan bröllopet är över! Ja undra hur vi har det precis om en vecka?

• Snart fru Fahlström

puhs kusin: Har du några tips från er låtlista? Min syster ska knåpa ihop vår låtlista och ville ha lite förslag. Men jag är så dålig på vad låtar heter och vilka som sjunger!

• Snart fru Fahlström

puhs kusin: Tack vad snällt! Ja det är pyssel att få ihop allt!

• Snart fru Fahlström

Louise77:Vart ser du vädret nånstans? Vill inte ha REGN!

• Snart fru Fahlström

Hos oss blir det mest molnigt!Bor utanför Sundsvall. Hoppas att det blir så eller bättre, vad som helst bara inte åska och regn...
    Louise77: Hoppas kartan visade fel över er...

• Snart fru Fahlström

Vi ska ge varandra en puss i kyrkan och så klart ute på kyrktrappan!
    Prästen läser alla våra texter.

• Snart fru Fahlström

Kluddan: Jag fick rådet att ta på mig vita våta nylonstrumpor att gå in bröllopsskorna i. Jag har inte börjat än, skjuter det framför mig hela tiden...

• Snart fru Fahlström

lotta49: Fy vad tråkigt!! Har du ingen som kan hjälpa dig med att göra nya?Hoppas att det ordnar sig iaf!

• Snart fru Fahlström

Usch vad jag börjar bli nervös, fast vet inte för vad egentligen! Har svårt att äta, och hur ska man kunna få i sig nåt på lördag? I morgon ska jag till stan å hämta klänningen och handla all mat. Det är tur att min lillasyster följer med och kan ha koll för jag tror att jag inte fixar så mycket mer längre!Totalt blockerad, hoppas att det släpper! Hur har ni det?

• Snart fru Fahlström

Lycka till i morgon allihopa, hoppas vi får en underbar dag!!

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4