25/8 2007 deö 4
En fråga, gifter ni er 25/8? Isåfall hoppar ajg gräna på här...
En fråga, gifter ni er 25/8? Isåfall hoppar ajg gräna på här...
så då kan amn hoppa på? är ni andra kalra emd allt?
vi har massor med prylar kvar. klänningen vart klar igår *S*
Vi hoppas att vi kan ordna något liv, emn de tär bara förhoppningar.
Vi gifteross på Ängratörn i Ljusdals närhet. Ni då?
GIfter ni er kyrkligt eller borgligt?
Vi har redan tagit ahdn om den juridiska dleen (vad tråkigt det lät, det var egnetligen helt underbart) och kommer vigas av en schaman på bröllopet.
Nu ska det packas, åker till svärföräldrarna imorgon och blir där tills det är dags. Dyker nog in här något så följer med spänning diksutionen.
Denna klänning ska ajg ha om någon undrar:
www.flickr.com/photos/96686567@N00/838679451/
VI ska ha medeltidstema, ni andra då?
åker till sväföräldrarna om en kort stund, ebn vecka kvar för oss nnu. Vår packning är ju gigantisk men rätt ok stuvt dock.
Hoppar in en kortsväng. Vi donar å grejar. vart finner man tzaiköttt (vegitariskt), nån anning?
sambon gör flowerpaste just nu, jag matar dotter... sen behöver listan fortsätta betas av (ja sambo gör det ju nu men jag måste bli efektiv med)
hur är dt med er?
ja på tal om det vill jag göra ett prisma till sambon, me hur gör man?
Vi har massr kvar, ni då?
lekarna är inte bestämda än, frisyr inte testad, veganmat testas just nu...
Tårtorna är inte klara såklart...
Smyckena är inte klara dvs halsbanden (istället för ringar), ingen lapp är klara.... inte dekorationsinfo (ber andra dekorera). Klänningen ska det sys lite på och testas.
Det ska göras tallrikar 100st i trä.... åka ut med cermonimannen (ja ni veet vad jag menar) och testa och prata.
Ja massa ska göras, men listan betas av sakta... ännu mer kvar än det ovan dock.
Vi börjar 16.30, men tiden innan går ju åt.