Inlägg från: Thailands brud |Visa alla inlägg
  • Thailands brud

25/8 2007 deö 4

Jag provade min klänning precis Den satt som den skulle Imorgon ska jag göra sista provningen av vigselringen! Längtar!!!

• Thailands brud

Vi har barn på vårt bröllop, 2 lite äldre och 1 spädbarn och en 2-åring. Har anordnat lekhörna till dom

• Thailands brud

Vi hade inte heller många barn som var aktuella-därför blev det liksom ingen stor grej av det. hade varit skillnad om det rörde sig om 15 1-åringar

• Thailands brud

Sola inte för nära bröllopet bara! Ser lätt rött och glansigt ut på korten även om man inte upplever sig sjäv så!

• Thailands brud

kluddan

Jag är också grymt nervös! Har väldigt svårt att sova på nätterna och har kramper i magen, kan knappt äta.... Vet inte vad jag är så nervös för! Är väl egentligen inte en person som gillar att stå i centrum & är nog lite nervös för det vad gäller just ceremonin då verkligen ALLA tittar på oss.

Sen är jag sjukt nervös för att något ska gå käprätt åt helvete den dagen eller att man helt plötsligt kommer på att man glömt något jätte viktigt...

• Thailands brud

Igår ägnade vi hela eftermiddagen åt att kopiera oc sätta ihop festprogrammet. Min älskling suckade djupt flera gånger och körde sitt mantra :" tur jag bara gifter mig en gång...mutter" mellan vikningarna *hahahaha*

Jag funderade att spara festhäftena till senare i veckan med tanke på eventuella avhopp men ändrade mig. Det är faktiskt bara 5 dagar kvar nu & skulle någon hoppa av nu pga sjukdom så får det va så.... Det kan man egentligen aldrig gardera sig. Skulle någon hoppa av pga någon mindre kul anledning (vi har fortfarand gäster som inte hört av sig alls & svarat på inbjudan ) så kan dom gärna stå med i programmet och skämmas lite. Jag vet-jag är elak, men är så besviken och trött ffa på min m2b:s kompisar som alla kommit med urusla ursäkter för att inte komma på bröllopet & vissa dessutom inte ens hört av sig som sagt.

• Thailands brud

lotta49: Lite tröst kan kanske vara att det var tur att ni upptäckte det igår och inte senare i veckan.... Klen tröst-jag vet...men man får försöka se det positivt

Nu ska jag in i duschen och åka på anställningsintervju, vilken vecka! Min mage är verkligen i uppror!!

• Thailands brud

Jag fick jobbet!! Kunde veckan börjat bättre

• Thailands brud

Som säljare i Telia butik, extraknäck upptill min studier. Kommer att finansiera mitt sista år på högskolan, så skönt att slippa låna pengar!!

• Thailands brud

TEL: Ser att ni varit i Thailand på Koh Samet Något du rekommenderar?

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4