Inlägg från: Noomi |Visa alla inlägg
  • Noomi

25/8 2007 deö 4

madlin
    Näe, bara på lokaltv. :D Men hon är engagerad i kulturlivet här i Halmstad, så hon brukar synas.

Louise77
    Det låter jättebra, tack för tipset! Hur lång tid tar frakten?

• Noomi

Då blir det nog inköp där. Kanon! :)

• Noomi

Vi kommer ha 8 vaser fyllda med olika sorter, sen har vi köpt skedar att ta med samt gammaldags (eller ja, de fanns när jag var liten) godispåsar också. :)
  • Noomi

MrsMoreira
    Har inte du ett eget bröllop då? :D

• Noomi

Annisen
    Dom vaserna bli säkert jättebra, kolla bara så skedar lätt går ner.
    Vi har köpt cylinderformade skålar. Men nu när det behövs fler så hittar vi det såklart inte.

• Noomi

madlin
    Vad duktig du är! Själv har jag dragit mig för att skriva ut festprogrammen av just den anledningen, har fortfarande inbjudningarna i färskt minne. :D

Theresekarlsson
    Nu är jag imponerad! Tror inte jag skulle ha sinnesnärvaro nog till att kunna göra buffén, haha. Fast jag hade tänkt baka allt bröd till helgen, resten av maten tar sambon och hans kockkompis hand om... tack och lov.

Nästa vecka har vi/jag 5 möten av olika slag inbokade, veckan efter (sista veckan... helt sjukt!) ytterligare två. Så jag ska jobba på som tusan nu de närmsta dagarna så man (förhoppningsvis) slipper stressa allt för mycket sista tiden.
    Fy tusan vad nära det är nu!

• Noomi

madlin
    Låter som en bra plan (kör på den snuskigt rika, kan ju vara bra i andra sammanhang också )!

Hur gick lunchen med vigselförrättaren?

• Noomi

madlin
    Det lät ju jättebra, men vad är "förmaningens ord"? Är det att du inte ska frestas att skilja dig för en rik knösus eller? ;) :D

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4