Inlägg från: fröken pixie |Visa alla inlägg
  • fröken pixie

25/8 2007 deö 4

Tillägg: vi har ingen utgångsmarch då vi gifter oss ute och s a s bara vänder oss om efter avslutad vigsel. Vi går inte ut.

• fröken pixie

Pokiyoo: Jag förstår precis hur du känner. Vi har kännt varandra i snart 6 år och har barn tillsammans ÄNDÅ börjar jag få fjärilar i magen.

Och det där med gråten........vi var helt tårögda när vi repeterade så hur ska det sluta månntro?

• fröken pixie

Fick ett plötsligt hjärnsläpp igår och började fundera på vilken sida bruden ska gå på, på vägen in? Visst är det till vänster?

• fröken pixie

Theresekarlsson: kul med magdansen! Jag dansar själv men är inte så duktig än. Jättekul att titta på dock. Hoppas ni får en underbar kväll.

Vi har inte heller haft hippa/sexa men kollegorna bjöd ut mig på en elegant lunch igår:).

• fröken pixie

Nej inte regn!! Vi som ska vigas ute!! Tack o lov under tak men ändå.:(

• fröken pixie

Jo vi har en back-up, vår jättealtan med tak så det är egentligen ingen fara.

Idag har jag köpt 35 meter vitt tyg som vi ska använda i trädgården, samt en massa annat pynt. Hittade jättefina godis-skumhjärtan på Lagerhaus:). *nöjd*

• fröken pixie

Min checklista för själva bröllopsdagen är faktiskt inte speciellt lång. Däremot dagarna innan, det är då allt måste ske för oss. Själva D dagen så ska jag till frisören och sedan sätta kökspersonalen i arbete. Klä min brudbukett med sidenband sen hoppas jag att allt är klart:)

Lycka till med programmen.

• fröken pixie

När vi satt och åt middag, på vår altan idag, ställde sig grannen vid vårt staket och spelade vår ingångsmarch på fiol. Precis som han ska göra på bröllopet! Han är en äldre herre på 80-år och han ville höra om vi tyckte att det lät bra.

Vi fick gåshud båda två och blev helt tårögda. Så vackert.:)

• fröken pixie

Little Mermaid: Äppelbo gångmarch spelade vår granne för oss i går. Den ska han få spela när vi är vigda, även om vi inte promenerar ut (eftersom vi redan är ute).
    Det blir kanon med orgel!

Louise 77: Regn i hela landet?

• fröken pixie

Nattsson: bra tänk! Inte gräva ner sig för att vädret kan bli dåligt.

Vi ska snart åka och lämna in våra ringar till puts. Sen ska vi öva med violinisten.

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4