Inlägg från: Elle83 |Visa alla inlägg
  • Elle83

25/8 2007 deö 4

Hallå där! Ikväll är det dags att träffa prästen...nått speciellt som jag ska tänka på? Och inatt så blir det till att fixa vigselprogrammen. Vill ju känna att allt är klart på fredagen. Då ska allt köras upp till restaurangen. Så fixar de med dekorationerna och så...
    ÅÅh, så pirrigt det är nu. Får fjärilar i magen såfort nån grågar hur det känns!

Ha en bra dag! Kram!

• Elle83

Iiiihh, imorgon är det dags. va skoj det ska bli. Var och träffade prästen och övade igår...känns faktiskt mycket lugnare nu efter det...
    Men nervositeten kommer väl tillbaka imorgon igen

Vi har faktiskt det mesta klart nu.
    Ska köra upp alla sakerna till restaurangen idag, och vika vigselprogrammen samt packa väskor till våra barn som ska sova borta!

Känns såå skönt att allt är klart och jag kan slappna av!

Hoppas att ni alla får en underbart härlig dag imorgon! Lycka till med allt.
    Vi ska njuta som bara den iaf!

kram EllE

• Elle83

Hallå! Vilken underbar dag det var igår. Kul att alla ni andra oxå verkar ha haft det alldeles underbart...enda missödet ssom hände var att de inte hade fixat nån blomma till bestman, men de tog en annan vit blomma som såg precis ut som en ros...
    Resten av dagen och kvällen var UNDERBAR!!
    Vi var verkligen kung och drottning hela dagen och så många tårögda vännen och bekanta har man nog aldrig samtidigt! Verkligen skoj att kunna beröra!

Extra skoj när man sitter och skriver på tagentbordet och det bara glittar och glimmar på ringfingret!

Nej nu ska jag gå och hjälpa min MAN att fixa husvagnen
    Lycka till i framtiden allihopa!

• Elle83

Noomi: Va fina ni var! Superskoj...jag har oxå lagt ut några få bilder på min sida på familjeliv...jag vet inte óm man måste vara inloggad där oxå, men ni ser väl familjeliv.se/H em/elle83/galleri.php

• Elle83

Va roligt det är att se hur vackra ni var!! Ser fram emot fler bilder

• Elle83

Annisen: Va fina ni var och vilken härlig kyrka ni gifte er i!

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4