Inlägg från: Nattson |Visa alla inlägg
  • Nattson

25/8 2007 deö 4

Här kommer en länk till vår hemsida: www.ohlsen.se/wedding Det finns lite bilder från diverse resor, annars är det mest info till bröllopet.

Ikväll ska jag printa vigselprogram... Vi får hålla tummarna att det funkar för jag måste instalera printen först osv..

• Nattson

He he Madlin! Hoppas han får en riktigt bra svensexa då

Jag älskar när tekniska prylar jobbar för/med en! Igår gick det inte att printa ut vigselprogrammen hemma... så jag har gjort det nu på lunchen. Går på semester idag också och det så bli sssååå skönt att ha ledigt från jobbet så att man kan pyssla med annat!

• Nattson

Madlin och rose25, hoppas att era m2b fick en bra svensexa! Jag är nyss hemkommen från en kompis bröllop. Det var ett borgeligt bröllop i ett slott. Väldigt trevligt!

Våra vigselprogram är äntligen klara... Så nu ska jag bara kolla in översättningen till engelska.

• Nattson

rose25, det låter ganska skönt och avslappnat med film och godis... Vi var bjudna till själva ceremonin och sedan till festen efter då vi inte känner brudparet så väl. Så det var en liten udda känsla att komma till festen när många av de andra gästerna hade varit på middagen osv... Men vi fick se deras dans och fick äta en bit tårta. Vi passade på att dansa lite också så att man inte får stora dåndimpen bara för att vi ska dansa själva inför så många

Jag har fått feber och någon konstig infektion i kroppen så jag känner mig ganska trött nu... Lite jobbigt då denna vecka kommer att innebära en del jobb. Men jag hoppas att det ska gå över snart!

• Nattson

Imorgon ska jag och min lillebror åka och titta på kostym till bröllopet. Hoppas att vi hittar en ganska snabbt, för ham är ganska otålig när det gäller att gå i affärer....

Kanske dags att gå och lägga sig nu? Lite te sen är det tack och godnatt för mig!

• Nattson

Tack tjejer! Jag tror att febern har gett med sig lite idag i allafall

Kul att era "future husbands" fick bra svensexor!!

Nu ska jag gå och möta min bror för att handla kostym!

Vi ska inte gräva ner oss än och bli deppade över vädret, det hinner ändra sig en massa ggr till lördag!

• Nattson

Min systers barn och 3 till barn kommer på festen. Vi har anordnat en lekhörna med tv och en barnvakt. Barnvakten ska vara där och hjälpa dem om de behöver samt se till att det inte blir bråk he he man vet ju aldrig, syskonkärleken kanske flöder

Nu har vi köpt kostym åt min lillebror! Han blev skitsnygg i en kritstrecksrandig kostym

• Nattson

lotta49, fy vad trist! Stor kram till dig! Hoppas allt löser sig!

Idag ringer mina släktingar från Slovnien och berättar glatt att det blir en till som kommer.... Man blir ju lite smått nervös av att de ändrar så sent inpå och det är en jäkla tur att vi inte har skrivit ut festprogrammet än... men det löser sig!
    Nu är det sov dax för mig! Jag har haft ett par riktigt hemska mardrömmar inför bröllopet, men det verkar ha lagt sig nu. hoppas jag!!

• Nattson

Hej på er!!!

Jag har haft så mycket at göra att det var it omöjligt att hinna in hit...

ska snart åka uttill mina föräldrar där jag ska sova sista natten som "fröken"

Jag vill bara önska ALLA LYCKA TILL!!!!!!!
    tack för alla tips och trix jag lärt mig och hoppas att alla ska må bra imorgon!!

Stora kramar till er!!!!!
    Nästa gång vi hörs är vi fruar

• Nattson

Hej på ER!!!

Vi kom hem från New York idag! Vi har haft en jättebra vecka där

Bröllopsdagen kunde inte ha blivit bättre! Den var helt underbar och fantastisk på alla sätt!!!!

Här kommer länk med bilder: www.ohlsen.se/wedding

• Nattson

Tackar Fru Darzi! Jag tyckte att det var ganska kul att ta bilderna! Gillar att spexa lite osv.

• Nattson

Fru madlin, tackar!

Jag måste erkänna en sak... Nu efter bröllopet så känner jag inet alls så stor lust att gå in på bröllopstorget och läsa i olika trådar osv. Det känns som om det är över för min del och det känns väldigt skönt att inte ständigt behöva planera eller tänka på olika detaljer osv. Jag tänker så klart på er i tråden och om saningen ska fram så är det bara den här och en till tråd som jag läser när jag går in här nu mera. Fler som känner som jag?
    Detta kommer säkert att gå över när man fått lite mer distans till det hela.

Men det är härligt att vara gift, min man är som nykär i mig och går och fånler hela tiden och säger att han är så glad för att vi är gifta och att jag är hans fru!

• Nattson

Fru madlin, vi har också tackkorten kvar och det kan vänta lite till. Jag väntar fortfarande på papper från skatteverket och vägverket. Jag väntar lite med mitt pass eftersom jag ska ut och flyga igen snart och inte hinner få ett nytt.

Men det känns skumt att ha ett nytt efternamn! Verkligen helgalet

Ha det så bra tjejer!!!!

• Nattson

Jag har inte fått några papper alls Väntar och väntar... ja ja de kommer väll snart.

Har egentligen inte brådis att börja skriva mitt nya efternamn, vet inte varför jag känner så. Men det är lixom inte riktigt jag än på något sätt. Det ändrar sig säkert med tiden. Det blir säkert lättare när man får det på pappret från myndigheterna. Eller vad tror ni?

• Nattson

Nu har jag fått papper från skattemyndigheten så nu väntar jag bara på körkortspapper också

• Nattson

*skrattar* Madlin du är för rolig! Hur såg shortsen ut då? ha ha min man skulle total vägra att ha något sådant på sig.

Börjar kanske vänja mig lite att ha ett annat namn och vill nu att allt ska bli fixat så snabbt som möjligt så att man kan börja komma in i det hela med att skriva ny signatur osv. Men vi ska resa till London sista helgen i Sep och mitt pass hinner inte förnyas innan det så jag får ha mitt gamla namn ett tag till. Förstår att du längtar till Nov. Jag tänker också på vår resa som förhoppningsvis blir av i feb-mar nästa år! Lite sol och bad skulle inte sitta fel nu!

• Nattson

Vi blir i London 5dagar. Ja lite shopping men vi ska faktiskt se på en NHL-match. De öppnar hockey säsången i London i år och det är vårat favvo lag som ska spela så vi ska dit för det!

Nästa år hoppas vi att det blir Borneo och Japan. Vi får se men det är vårat mål i allafall

• Nattson

Fina bilder Noomi! Det såg verkligen härligt ut på Mauritius och ni var jättefina på era bröllopskort

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4