Inlägg från: fröken pixie |Visa alla inlägg
  • fröken pixie

25/8 2007 deö 4

Vi har egna barn och barn som kommer som gäster. Det är en av anledningarna till att vi viger oss och äter middagen hemma. Vår 3 åring är inte så lätt att hålla i styr på en restaurang:). Nu känner vi att vi kan koppla av.

Trevligt inlägg om vädret:D

• fröken pixie

Puhs kusin och Annisen: vi kommer att pussas efter tillkännagivandet. Prästen kommer att göra en liten gest, har vi kommit överens om.

Min äldre dotter ska läsa en bibeltext:)

• fröken pixie

Annisen: jag pressade idag:). Måste hinna med minst en gång till innan dagen D. Min klänning är ju inte hellång, så jag vill gärna ha bruna ben.

• fröken pixie

Lotta 49: var det hela tårtor eller bara bottnar? Bröd kan man alltid frysa om.

Stackare annars! Styrkekram till dig.

Själv ska jag till jobbet nu. Skönt nästan att tänka på nåt annat.

• fröken pixie

Nu är det inte långt kvar! Vi är inne i "vår" vecka. Tänk att tiden har gått så fort, speciellt nu på slutet.

Ska straxt hämta lillkillen på dagis. Vi ska åka och handla finskor till honom.

Vad händer efter bröllopet? Kommer luften gå ur? Inget finnas att göra? Ett stort vaccum? Tänker på att allt kretsar kring detta just nu :D

• fröken pixie

Yes! Nu har jag börjat laga min meny. Desserten är klar och står i frysen. Punchparfait, jättegod:D

• fröken pixie

Vi har inte så många gäster, 24 stycken blir vi totalt. Sen gillar jag att laga mat, tror det blir bra mycket bättre än catering. Ska inte göra något på dagen D, då tar serveringspersonalen över.

Hinner gör jag för att jag har tagit semester ons-fre:)

• fröken pixie

Kluddan: så trist med halsontet. Köp flytande KanJang, det brukar hjälpa rätt bra eller Echina gard.

Lotta 49:hur går det med tårtorna?

Little Mermaid: Jag saknar också min förlvoningsring men tänker inte sätt på mig förrens på lördag, så att den inte blir repig.

Själv är jag ledig idag och ska åka och storhandla all bröllopsmaten och lite tillbehör. Blir en STOR handling.

Drömmer helskumma drömmar om bröllopet varje natt!

• fröken pixie

Överraskningsbruden:

Vilken grej! Riktigt roligt:)

• fröken pixie

Jo jag är också nervös men inte supernervös. Tur man har barn som sysselsätter en, då hinner man inte tänka efter för mycket:).

Jag ska sola idag och har handlat all maten. Bakat maränger och fixat lite här hemma.

Kan ni dansa vals? Mb2 och jag tittade på varandra igår och insåg att nog ingen av oss egentligen KAN vals! Nåväl, vi får väl dansa lite improviserat:)

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4