Inlägg från: Noomi |Visa alla inlägg
  • Noomi

25/8 2007 deö 4

Little Mermaid
    Låter som en underbar bröllopsresa! Vi skulle åkt till Malaysia från början, inte till Borneo men en sväng till Kuala Lumpur och sen resten på östkusten. Nu blev vi dock lite missnöjda med resebyrån och lite annat... så vi valde Mauritius istället.
    Men jag ska absolut till Malaysia och Borneo nångång, djurgalen som jag är! :)

• Noomi

Louise77
    Härligt med semester! Ja, vi ska också ge favours. På bröllopsdagen blir det askar fyllda med Jelly Beans, men dagen innan ska de få kakor (som ska bakas i helgen hade jag tänkt) på grillfesten vi ska ha.

• Noomi

Vi åker tre dagar efter bröllopet och är borta i 14 nätter. Ska bo på två olika hotell då det första verkade så himla mysigt men inget vi ville stanna på hela resan. Tyvärr verkar det inte ha nån hemsida, men här är några bilder från rummen: www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g488103-d624218-Reviews-Hotel_20_Degrees_Sud-Grand_Baie.html (om du klickar på candid photos).
    Det andra hotellet (där vi ska bo 11 nätter) är det här: www.beachcomber-hotels.com/en/hotels/shandrani/hotel.htm

• Noomi

Ja, verkligen! Jag är jätteglad att vi ska åka så pass snart efteråt (var iof aldrig tal om nåt annat), man slipper hinna komma in i vardagen plus att det nog kommer behövas en bröllopsresa för att lugna nerverna. :D

• Noomi

Nattson
    Ja, tror det kommer bli kanon. Och vilken rundtur ni ska göra! Måste verkligen åka till Japan själv snart. Har bott med tre japanskor så jag har lite skräckblandad förtjusning för det landet.

Nu får vi äntligen gifta oss på riktigt, haha. Har dragit ut på tiden pga PRV, men nu är papprena hemma med rätt namn och allt. Skönt!

• Noomi

Louise77
    Ja, jag har utvecklat ett starkt beroende av Jelly Belly Beans, så det var ett givet val. Med så många olika smaker var det ju inte svårt att passa in färgschemat heller. :D

• Noomi

moimukulatt
    Det ordnar sig ska du se, vi har också massor av saker kvar men vi hinner. Har en lång, lång lista på saker som ska göras/köpas som vi bockar av efter hand. Då känns det som att man har hyffsad koll, även om det är mycket kvar.

• Noomi

Linda Brud0708
    Hehe, ja ibland så. Syns inte så mycket på bilden men han var extremt lik Per Gessle back in the days. Extremt kul! :D

moimukulatt
    Coola kläder!! Vad är det för kjol(eller vad det nu är) han har? Är det nåt som används inom militären?

• Noomi

MrsMoreira
    Precis så gjorde min kompis också. Hon skulle göra allt själv (med hjälp av sin familj) men det slutade med att allt caterades. Tror inte hon ångrade det en sekund.
    Själv är jag bara ansvarig för brödet, känns lagom betungande. :D

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4