Inlägg från: Thailands brud |Visa alla inlägg
  • Thailands brud

25/8 2007 deö 4

Tack

Just nu sitter jag i soffan med brasan tänd och lite ljud här och var. Hade tänkt skriva något fint och innerligt till min blivande att ge tillsammans med morgongåvan....sitter nästan här och lipar så lycklig jag är!! Livet kan verkligen inte bli bättre just nu, vi är friska och mår bra, bor i ett nyrenoverat hus, ekonomin är på topp och jag har idag fått jobb Gifter oss på lördag och planerar barn. Just nu vill jag bara stanna tiden och njuta, insupa varenda minut och bevara den känslan i en burk att plocka fram till regnigare dagar.

• Thailands brud

Jag blir klassiskt sminkad i varma naturfärger, blev jätte nöjd med maken när jag var där. Är väldigt intresserad av smink/skönhet själv så jag var lite nervös för att jag inte skulle bli nöjd men det blev jag verkligen!

• Thailands brud

Jag har också funderat på efter bröllopet. Jag kommer att njuta av den lyckliga stund vi precis haft och alla de lyckligare stunder vi kommer att få. Ja kommer att längta till vår resa och njuta av all planering inför den, jag kommer att njuta av att vi planerar att bilda familj....

Finns så mkt att se framemot

• Thailands brud

Jag har köpt ett par badbyxor av bättre märke där ja låtit trycka upp texten "On honeymoon" på rumpan.

Likadant med en vanlig vit pikétröja

tyckte det räckte, kunde inte komma på något annat och ville gehonom något speciellt. Förhoppningsvis kan han få en rejäl morgongåva någon dag senare i form av ett positivt gravdiditets test...hihi

• Thailands brud

Jag ska ut på stan idag och ragga lite mysigheter till bröllopsnatten. Tänkte köpa massageoljor, några mer bra tips? Förutom det uppenbara då

• Thailands brud

Nu står 60 rosor i källaren oc hväntar på att bli kastade över oss på lördag Hittade på torget till fantastiskt pris, 25 kr bunten!! Stora fina rosor med stora blad, precis som jag önskat.

Varit en sista gång på salongen och kollat med färger och sådant, hon fixade mina ögonbryn också lite.

Har köpt lite massageolja också till bröllopsnatten, gett m2b i uppgift att fixa skumpa och lite tilltugg.

• Thailands brud

Jag jag köpte i cremefärgat och aprikos, super fina var dom!

• Thailands brud

Gud vad glad jag är att jag inte ska göra ett handtag kring varken mat eller dukning. Tycker ni som gör detta själva är JÄTTE DUKTIGA! Verkligen! Jag fattar inte hur ni hinner!

• Thailands brud

2 dgr kvar nu tjejer!!!!!

Idag ska jag hämta min vigselring och makens kläder

var på generalrep. igår och fy vad pirrigt det känns!!

• Thailands brud

Nu ligger min vigselring och väntar i sin ask i sovrummet

• Thailands brud

Noomi

Ja jag blev väldigt väldigt nöjd Har designat den själv och han lyckades göra min ritning till verklighet på ett väldigt trevlig och fint sätt. Fick till en CD om Flanders slipade diamanter tillsammans med certifikatet, ska kolla på den vid tillfälle

• Thailands brud

1 på 0.15 och 10 st på 0.015

Stenen (den större) är väl 3-4 gånger 3-4 mm skulle jag tro, i fyrkant.

• Thailands brud

Nu är allt klart!

Hämtade mannens kläder som var en STOR besvikelse.....fläckiga, slitna och sjaskiga.... Trodde man kunde få åtminstonde RENA kläder för över 3000 kr ...

Har skrivit en checklista till imorgon, ska träffa föräldrar och alla inblandade och gå igenom dagen så att inget missas

• Thailands brud

Ja 3000 för att HYRA solkiga och smutsiga kläder är helt oacceptabelt... Det är långt ifrån det enda misstag de gjort mot folk som vi känner. Sytt in istället för sytt ut, sprätt av knappar på klänningarna, hyrt ut kläderna till andra, beställt fel storlek och hävdat högt och tydligt att kunden blivit tjockare... Det enda vi ångra bittert med vårt bröllop är att vi hyrde kläderna där, gjorde det redan i februari och då brann handpenningen inne om vi skulle avbokat.

Riktigt besviken var min m2b....tyckte så synd om honom...

• Thailands brud

Vi vägrade ta emot västen som var riktigt snuskigt fläckig. Dom fick ta ut en ny och sy in till honom eftersom den var större än vad han behövde. Men som vanligt var som inte speciellt tillmötesgående...

• Thailands brud

Lycka till allihopa! Önskar er en lycklig dag, glöm inte att stanna upp och NJUTA!

Ska vara på sminket om 1 timme.

Ang vädret, visst mulet är inte så kul....MEN huvudsaken är ju att regn håller sig borta. Fotografens bästa väder är mulet

Lycka till tjejer!

• Thailands brud

Glömde ju skriva om vårt lilla missöde igår....

Var inne hos floristen på förmiddagen oc gickc igenom allt.

Kl 16:30 ringer hon mig och säger att det blivit lite problem.... Leverantören har skickat FEL blommor...OH NO!

Jag ville absolut inte ha rosa och gissa vad dom skickat...? Jo cremefärgat som går ut i rosa....

Nu tror jag det blir väldigt fint ändå eftersom dom ska binda en stor bukett med 40 rosor i 4 olika nyanser, men det var påfrestande för magen igår med sådana ändringar i sista stund.

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4