Inlägg från: Noomi |Visa alla inlägg
  • Noomi

25/8 2007 deö 4

Vi ska både fotas och vigas utomhus, funkar ju alldeles utmärkt med paraply. Men om vädret skulle vara riktigt dåligt har vi två andra ställen att fotas på. Dels biblioteket som i stort sett enbart består av glas (väggarna då) och dels ett gammalt tegelbruk. Så, försök att hitta en back up som funkar för er ifall det skulle spöregna.

• Noomi

Menade främst Thailandsbrud. :)

• Noomi

Ska jag berätta hur tragisk jag är? Jag sitter och tycker lite synd om mig själv för att det är så kort tid kvar tills bröllopet... nu hinner jag ju inte beställa nåt mer (livsviktigt) från EBay.
    Jag var tvungen att tröstäta lite glass. :D

• Noomi

De enda barnen på vårat bröllop är mina syskonbarn på 9 och 11 år. Tjejen hade hoppat upp och ner av glädje i 20 minuter när hon fick reda på att vi skulle gifta oss... så jag kunde ju liksom inte strunta i att bjuda dom. :D

• Noomi

Godmorgon brudar, nu är vi i rätt vecka!
    Lotta49. fyy vad himla typiskt! Skönt att du får hjälp ialla fall.

Idag ska jag köra klart alla favours/placeringskort, ringa en av bandmedlemmarna samt träffa fotografen ikväll. Min nervositet börjar konstigt nog försvinna...skönt att slippa stressfinnarna. :D

• Noomi

Jag ska ha ganska sotiga ögon på bröllopet, mycket ögon och lite läppar. Kommer se ganska cool ut i övrigt, så jag ville inte ha någon "lätt och skir" make up. :)

För övrigt anser jag mig dum i huvudet som fick för mig att göra ganska avancerade bordsplaceringar. Fy farao vad trist det är att fixa alla nu!

• Noomi

Annisen
    Jag är nyfiken på dig med! Ska bli så himla kul att se bilder från allas bröllop sen!
    Lite rockig stil är det väl, men ganska oskyldigt ändå...eh, du får väl se sen. :)

Har Georg Jensen telefoner? Eller är det mobilhållare du menar?

• Noomi

Herre min skapare vad snygg telefon! Hade varit perfekt som morgongåva, vi är suckers för dansk design båda två (samlar på Stelton).
    Vet du hur lång leveranstiden är?

• Noomi

Annisen
    Tackar! Känns lite väl tidspressat nu, men det är en given julklapp (eller nåt annat från den där sidan... typ vad som helst).

Lotta49
    Stackars vovven, men skönt att du får hjälp av mor din!
    Jag ska också ha ögonskugga som går mot brons, fast ganska mörkt. Skitsnyggt!

• Noomi

Men fasen Annisen... gör det inte svårare för mig!!!! :D
    Ok, ska kolla lite på sidan. Vi bestämde nämligen att lägga pengarna på nya möbler istället för morgongåva, så vi skulle ge för ett par hundra bara. Men det lär jag ju hitta. :)

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4