Inlägg från: A n n i s e n 25/8-07 |Visa alla inlägg
  • A n n i s e n  25/8-07

25/8 2007 deö 4

Min m2b tyckte inte att jag hade så bra taktkänsla när vi dansade, men jag tyckte att det gick jätte bra Han var jätte duktig, det trodde jag inte riktigt..vi ska öva lite i kväll med.

Noomi
    De skickar mina grejjer i dag från danskdesign, jag skulle ha dem i morgon eller på torsdag så det är inte för sent att beställa. Skriv att det är brådis...

• A n n i s e n  25/8-07

Varsågoda

Det finns alldeles för mkt snyggt på den sidan.

Sorry Noomi om jag frestar dig

• A n n i s e n  25/8-07

I kväll ska vi skriva ut festprogrammen på M:s jobb...bra kopiator..hoppas nu att det inte strular!!!
    Dessutom ska jag redigera det sista i programmet innan dess, vi fick 2 nya gäster i går som ska sköta filmning i kyrkan & på festen, samt fota...Så härligt att de tackade ja. Det är min bästa vän moster & man, så det är inga främlingar...skönt det

• A n n i s e n  25/8-07

madlin
    hoppas du får tag på henne snart

Nu har jag fixat det sista med festprogrammet & läst igenom det med lupp, säkert nåt fel ändå men det får va Min m2b ska fixa till själva siffrorna i mallen om en stund, jag kan ej göra det själv, värdelös på ritprogram..

• A n n i s e n  25/8-07

Thailands brud

Så fint med rosor, har du köpt i olika färger?

Jag ska handla vinröda rosor att kasta, vi ska ha både ris & rosor, hoppas det blir snygga bilder på kyrktrappan

• A n n i s e n  25/8-07

puhs kusin
    Måste va skönt att gått i genom allt, jag tyckte det var kanon att ha möjlighet att åka ut & gå igenom allt innan

Nu ska vi snart i väg & kopiera alla festprogram, bara det inte strular till sig...man vet inte alltid med tekniken...innan när vi satt o redigerade gick strömmen, tack o lov var den tillbaka på 5 minuter...blev lite svettig ändå.

• A n n i s e n  25/8-07

Nu har vi skrivit ut alla festprogrammen, började strax efter kl 19, så det tog sin lilla tid trots att det var en laserskrivare

• A n n i s e n  25/8-07

Ja det var en väääldigt seg laserskrivare, men det blev jätte fint. Normalt sett går det ju väldigt fort med en sådan skrivare...

• A n n i s e n  25/8-07

kluddan
    Nämen vad typiskt! Krya på er, prova med esberitox.

Känner att vi ligger bra till, i dag blir den intensivaste dagen, mem det ska bli så kul. Ska träffa hon som ska sminka mig på fm, på em ska vi hämta M:s kläder, senare på em ska jag till tjejen som ska fixa mina naglar också ska hon göra spa-pedikyr...så då ska jag njuta...hon har chapange till mig i dag också . I kväll ska jag lämna festprogrammen hos värdparem så ska de sätta i hop alla 65, så underbart snällt Mannen ska träffa & gå igenom med dem som ska filma & ev fixa spellistan på datorn i dag.

Ha en bra produktiv dag alla brudar

lotta49
    var det i dag du ska baka tårtor?
    Hur gick det med vovven?

• A n n i s e n  25/8-07

Överraskningsbruden
    Oj jisses, vilken grejj

Är du inte supernervös av att inte veta?
    Men samtidigt härligt att överlåta till andra, om man nu litar på att de känner en ordentligt
    Ser verkligen fram emot att höra om din dag.

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4