• miffolina

mysträning - vad tycker ni?

"tv-serien"? Det är väl snarare än flickboksserie?

• miffolina

EN skulle det stå där :p

• miffolina

Ramlösa - 26, hur så? Själv då?

• miffolina

Nej, den har gått som tv-serie, men jag minns att jag även läste alla böckerna när jag var liten. Det var ju först böcker, som sedermera blev serie. Ja, hmmm, jag vet min tidigare kommentar kanske var onödig, bygones osv :)

• miffolina

Japp, Ramlösa, you suck!

• miffolina

Jag kan faktiskt hålla med invändningarna mot att folk "ockuperar" konditionsmaskinerna under rusningsperioden på gymet. Då är de ju främst till för uppvärmning, dessutom ska man alltid visa hänsyn till andra i sin omgivning alldeles oavsett, så att sitta och läsa böcker när folk står i kö är kanske inte det smartaste.

men i överlag måste folk få träna hur dom vill, i så mån att man inte stör andra. Detta gäller även belgian blue-snubbar som ockuperar fria vikterna så att man inte vågar sig närmare än vad man kan springa på tio minuter. På löpbandet.

• miffolina

ramlösa - nu kanske folk börjar hysa misstankar om att VI är samma person!

• miffolina

Jag stör min på karlar som använder gråmelerade kläder som de svettas i kopiöst så att kläderna blir helt svarta! Fel färgval, liksom!

• miffolina

:D HAHAHA
    Helt sjukt ju! Glöm inte dom som lägger på ett extra lager smink innan de börjar sitt pass! Whats that all about!?

Svar på tråden mysträning - vad tycker ni?