mysträning - vad tycker ni?
ok, bortsett från alla påhopp på varandra så måste jag säga att jag inte klarar av folk som innan de tränar dränker sig själva i parfym. Vad är värst, lukta svett eller kväva en astmatiker??
ok, bortsett från alla påhopp på varandra så måste jag säga att jag inte klarar av folk som innan de tränar dränker sig själva i parfym. Vad är värst, lukta svett eller kväva en astmatiker??
De jag pratar om som DRÄNKER sig i parfym är de jag ser på gymmet som byter om till träningskläder och sen tar fram parfymflaskan och sprutar 8-10 gånger på sig, sen går de direkt in på gruppträningspass.
ninjan
se mitt inlägg ovan.
de som kommer från jobbet för att lunchträna är självklart sminkade och hårsprayade och ev parfymerade, men det var något de troligen gjorde på morgonen... inte sekunderna innan.
glömde att säga - alla ni som protesterar mot kombinationen bok och löpband/cykel kom gärna ut till Sthlms universitet och titta i våra träningslokaler. Där är det gott om folk som springer så att svetten stänker men ändå läser sin kursitteratur samtidigt. Ser flera tjejer som springer en mil på löpbandet ett par gånger i veckan med böcker... och fort går det!!
Lite avis, vi jurister kan inte riktigt göra så för vi måste antecka i lagboken hela tiden men gissa om jag är avis!