Money, money
Vi siktar ocksa pa 2009 och vi kopte precis DESIGNARK MAISON BLACK ORNAM art nr 061044 for 1kr styck pa www.pandurohobby.se . Tankte dela den pa 2 och vika delarna pa mitten sa att jag far 2 inbjudningskort ca 15x15 (kommer sedan att lagga och klistra in ett fargat papper pa insidan med text osv)Kopte tillrackligt manga sa att vi aven kan gora tackkort av dom.
Kopte tyg till min klanning pa jysk nu i somras for 10 kr metern. (Har ca 25+ meter)
Och massa bordsdekorationer pa ett stalle som skulle stanga igen sa sakerna var reade 75 %, Eller kostade max 20 kr. Jag kan inte beskriva vilka vackra upplaggningsfat jag fick tag pa for 20 kr styck istallet for 199:-
Kopte underbart vackra hogklackade vita skor i skinn (Donna Donna) for 50 kr! (Tankte satta lite strassnitar pa dom sa att dom blir lite festligare).
Saken ar den, att det gar att komma undan VALDIGT billigt, men smasaker plockar pa, eller sa tillhor man dom som kan lagga just betydligt mer pengar pa "en dag".
Vi bjuder hellre mer folk samt reser upp pengarna.
Personligen har jag alltid tyckt om att fynda. Det kanns sa mysigt nar jag hittat ngt som gor att vi kommer narmre B-dagen...
Om man ar ute i god tid kan man hitta massor av fynd! Lycka till med eran planering