Inlägg från: Majsan_älskar_Martin |Visa alla inlägg
  • Majsan_älskar_Martin

18 augusti nr3!

Jag sitter också och skriver ut festprogram. Ska nu lägga in den sista sidan faktiskt och sedan ska jag såklart fortsätta att sätta ihop dom. Jag ska också skriva ut frågesport, svarskort och diplom.

• Majsan_älskar_Martin

Nu har vi varit på slottet och lämnat alla praktiska saker. Det enda vi har kvar att göra på vår att göra- lista är en liten låtlista på Ipoden att ha i livebandets pauser. Sedan ska jag börja packa inför bröllopsresan så det är färdigt samt kolla upp alla flighter och så vidare en extra gång. Jag ska också boka helikopter resan över Grand Canyon. Öva på dansen ska vi också göra ikväll. Allt måste vara färdigt idag för vi har bestämt att imorgon ska vara en bröllopsfri dag. Vi ska inte behöva göra någonting imorgon som har med bröllopet att göra.

• Majsan_älskar_Martin

Åh... vårt bröllop var fantastiskt. Hela dagen var perfekt, alla hade roligt och allt var avslappnat och fabolöst underbart. Jag sa Ja för tidigt i kyrkan innan prästen pratat färdigt. Sedan kunde jag knappt prata när jag skulle avge löftet. Jag grät mig igenom dom och tvingade fram orden i raketfart. Min man sjöng och spelade en egenskriven sång som var det vackraste jag hört i mitt liv. Alla älskade den. Behöver jag säga att jag grät...?

Vi kom hem från bröllopsresan i förrgår och jag har i stort sett bara hållt på med bilderna sedan dess. Min mans vän tog över 1400 bilder och vi har så många bra så vi vet inte hur vi ska kunna välja. Vi är så glada att vi inte lade tusenlappar på en riktig fotograf.

Bilder finns på: majsanochmartin.weddingannouncer.com/photoalbums.html

Kram från Fru Olsen

• Majsan_älskar_Martin

Zandra: Det var i Las Vegas på The Mirage och det var fantastiskt

Svar på tråden 18 augusti nr3!