Inlägg från: Sommarbröllop 07 |Visa alla inlägg
  • Sommarbröllop 07

18 augusti nr3!

Hej alla :)

Jag känner mig ganska lugn... Tror jag Ska iof vara med i en amatörtävling i golf, bara på skoj förståss - så bra är jag inte, imorgon. Så jag är lite nervös för den istället...

Fast lite allmänt stressad är jag nog. Tycker att det mesta är klart, men borsplaceringen tex är fortfarande inte helt spikad. Får jobba på det. Är ju ledig från tisdag i alla fall, så lite tid har jag ju. Fast det är en massa smågrejer inbokade varje dag nästa vecka.

tree - jag tror att valsen brukar vara först och "starta dansen".

• Sommarbröllop 07

Bläää - sitter på sambons jobb och skriver ut festprogram... Tar ju verkligen hur lång tid som helst... När det väl blivit rätt!

Känner mig lite trött nu. Sovit dåligt de senaste dagarna också. Men när det här är fixat så ska det väl ordna sig hoppas jag. :)

Hoppas det går bra för alla er andra. Nu är det inte långt kvar!

• Sommarbröllop 07

Vad härligt att vara på sista sidan... Är väl själv på en nummer 15 av 65 eller så... Suck - vilken tid det tar!

Vill ha det klart idag, men hopsättning blir nog imorgon :)

• Sommarbröllop 07

Hej allihopa, skrev just ett jättelång inlägg med personliga hälsningar till alla med bilder här, men det försvann! Jag får istället sammanfatta det med att ni är verkligen jättefina allihopa!!! Det var ungefär vad jag skrev i alla fall...

Vår bröllopsdag blev också helt underbar, jag kände mig vacker, min man var stilig och båda sa ja Och visst hade vi en väldig tur med vädret, inte så varmt, men soligt!

Var det någon annan än vi som hade svårt att hålla tårarna borta vid solosångerna? Det var så vacker....

Vi har inte hunnit fixa vår bröllopssida ännu, kom hem från bröllopsresan i lördags. Men jag har nu några bilder i mitt galleri i alla fall för dem som är nyfikna!

• Sommarbröllop 07

Tack Tree! Ni var också verkligen vackra. Din klänning var underbar!

Bröllopsresan var jättehärlig. Vi var en vecka i Maldiverna, där vi bara slappade, spaade, snorklade och åt gott. Sedan några dagar i Kuala Lumpur på jättefint hotell, några i Taman Negara och avslutade i Pangkor Laut med mer Spa, sol och god mat.

Det känns bara lite tungt nu att vara tillbaka i verkligheten med jobb igen... Känner för att genast planera nästa resa, men den får nog vänta, vi har inte råd att åka på ett tag nu tyvärr. Dessutom funderar vi på att försöka oss på att få en liten snart...

Såg att ni varit på Mauritius, det verkar helt underbart! förstår att inte du heller ville hem...

Svar på tråden 18 augusti nr3!