Inlägg från: Daia Gräddnos |Visa alla inlägg
  • Daia Gräddnos

18 augusti nr3!

Hej igen tjejer! Jag måste va den enda som inte är närvös... Har varit det tidligare, men nu känns det som at det inte är mycket att göra åt det som inte blir ordnat... Har endel kvar; göra klart festheften, bestämma vart vi skall gifta oss och hur vigselen ska se ut (med vigselförrettaren), vad som skal spelas under vigselen, sy lite på klänningen, provuppsättning, vad vi skall äta till "vilorätt" under middagen, vickning (ska ni andra ha det?), hur dukningen ska de ut och lite annat småplukk... Sen är det tusen praktiska saker som kan strula; skal hämta gäster dagen innan som kommmer åkande (men har ingen bil nu på semesteren - kanske hyra en?), hämta bord och stolar som vi skal hyra, hitta nån morgongåva till min mann, hämta porslin etc, köpa läsk o annan dryck, laga listor till serveringspersonale o andra som skal hjälpa oss... Kanskje jag är lite närvös endå.....

• Daia Gräddnos

Vad vackra ni är tree!

• Daia Gräddnos

Jill_Lyngøy brud

Nord-Norge är så vackert... Og ni ser underbart lyckliga ut - vad snygga! Vi gjorde tvärt om som er, bor norrut och gifte oss i sydSverige. Blev bra det med:)

Svar på tråden 18 augusti nr3!