Inlägg från: sahlena |Visa alla inlägg
  • sahlena

18 augusti nr3!

Startade upp en ny sida när den gamla stängdes men började bli orolig när ingen skrev på den nu så här dan innan.. såg då att Tree fixat en ny...

• sahlena

tree: hade jag missat..
    Är inte så spec nervös, har väl inte haft tid om jag ska vara ärlig. Kommer kanske i morron bitti när det värkligen är dags.
    Lycka till alla. KRAM!!!!!

• sahlena

Instämmer!!
    Tur med väder mm.. Några saker som inte blev som vi tänkt men överlag var allt perfekt.Bilder kommer senare.

• sahlena

Vi kom hem från vår resa i förrgår. Två veckor utan barnen. Underbart att få åka bort med min man men hemskt att inte få krama och pussa på mina underbara barn..
    Först åkte vi till San Fransisco och var där i tre dar. Sen blev det flyg till Hawaií och kryssning bland öarna där i en vecka. Allt var en överrasknin för mig (jag ville ha det så). På arlanda fick jag veta första detinationen, sen fick jag reda på resten i SF av taxichaffisen, trots att min M2b sagt till honom att det var en hemlis så sa han att i Honolulu är det fint väder och varmt nu, min man blev ju inte såå glad..
    Vi hade det jätte skönt..Men FY för hem resan. Först vill man ju bara hem till dom där hemma sen 22 timmar bara i flygplansstolen, sen 8 timmars väntan däremellan vid olika stopp. Behöver jag säga att rumpan var fyrkantig när vi väl klev av på arlanda igen..
    På måndag är det allvaret och vardagen igen med jobb, dagmamma och fritids.

• sahlena

Vi väntar på fotografens bilder... Vill ha dom NU! Får nog sätta mannen på lite terror av kusin (det var hennes man som tog korten)...
    Själv kan jag kolla på våra honeymoon kort hur mycket som helst vill visa dom för alla som sätter sin fot innanför vår dörr. hihi..

Svar på tråden 18 augusti nr3!