• Pumpkin

Nu startar nya Bröllopstorget 1 september

Hoffsan: Men det finns ju en sökmotor?

• Pumpkin

Gable: Hehe, en bra ursäkt!

• Pumpkin

Oj, det har jag inte ens tänkt på! Men borde de inte ha varnat för det i så fall?

• Pumpkin

åsita: Jodå, nog jobbar han är - det är ju han som driver sajten

• Pumpkin

Gnäll gnäll. Jag vet att vi fått höra om de här förändringarna så länge att man börjat tappa hoppet, men om de nu äntligen satt ett datum och uttalat sig här idag, kan vi inte låta kvällen gå innan vi börjar bli pessimister igen?

• Pumpkin

Fru Cinderella: Som sagt, jag håller med om att vi fått höra det otroligt länge osv, men inget klockslag den 1a har sagts, så jag tänker i alla fall inte säga något negativt innan dagen är slut

• Pumpkin

Sugarbaker: Då är det ju viktualia du håller med egentligen

Förstår din frustration som annonsör!

• Pumpkin

Fast jag som har hängt här sen 2005 kan faktiskt säga att det både tillkommit och försvunnit några klänningar i bildgalleriet. Men många är desamma.

• Pumpkin

Det går iofs automatiskt...

Mrs Van Derkamp skrev 2007-09-02 11:41:44 följande:

På FL hade dom tydligen gjort om sidan till "höst"
  • Pumpkin

Jag gillar att BT har uppdaterats, och jag gillar alla funktioner, men jag tycker inte att vissa designgrejer går så bra ihop, t ex färger osv. Tyvärr tycker jag dessutom att det är lite för likt FL - plottrigt och dant - så jag känner att jag lite tappat lusten att hänga här.

Men det kanske går över i takt med att allt faller på plats, vem vet. Jag är kluven.

• Pumpkin

Och nu kommer någon att fråga vad som är plottrigt, och nej, jag kan inte svara på det. Det bara känns så.

Svar på tråden Nu startar nya Bröllopstorget 1 september