Inlägg från: Jämtlandstaus |Visa alla inlägg
  • Jämtlandstaus

Nu startar nya Bröllopstorget 1 september

det var ju på håret, eftersom jag gifter mig 29.e, tur man hinner vara med på det nya ett tag

skämtåsido. vad jätteroligt!!

• Jämtlandstaus

jag tycker mina favoriter trådarna försvinner titt som tätt ändå

• Jämtlandstaus

var är den nya sidan???!!!

• Jämtlandstaus

jag är också som många lite besviken över att det inte kommer igång, men jag måste ändå känna med bröllopstorget.

Antagligen/uppenbarligen så har det ju krånglat för dom, och jag kan tänka mig att den pressen på dom som ska få iordning detta nu, när alla dessutom gnäller och klagar kan inte vara så roligt.

jag tror inte att dom gör så här med flit. all respekt att dom försöker, och det kommer nog igång snart.

tror inte att Patrik sitter och lovar och sen tjuvhåller på det, fnissar lite hemma på kammaren och tycker att vi är dumma som sitter och väntar.

Jobbar själv en del med webb, och det är inte alltid bara att trycka på en knapp ska ni veta.

Ville bara säga det

heja Patrik och gänget

• Jämtlandstaus

jag tycker att det är jättebra gjort, och det är inte alls en "ynklig kopia av FL"

Jag tycker FL är riktigt bra och den har blivit så av många versionsuppdateringar och de har kommit fram till en jättebra sida. inte så konstigt att man använder denna hit. det är ju trots allt en systersida, och varför lägga ner pengar att ta fram en HELT NY sida bara för att några gnäller och vill ha "nåt annat".

• Jämtlandstaus
    zukigirl skrev 2007-09-03 16:33:53 följande:
    Nu hänger ju inte jag på FL då men är det inte bra att dom är lika? Så man lixom känner igen sig menar jag... Det hade jag tyckt var bra. Jag gillar iaf nya BT. När alla barnsjukdomar som alltid blir när det blir så stor ändring har försvunnit så blir det grejt!
    Håller med dig! skönt med lite positiva människor också
Svar på tråden Nu startar nya Bröllopstorget 1 september