• Tingaling

    Nu startar nya Bröllopstorget 1 september

    Jag är på Cookie Dough´s linje.

    De glömde skriva att det var 2020 det skulle ske. Jamen, hade man egentligen förväntat sig att det skulle vara klart?

    Näääääää.

  • Tingaling

    Men skriver man den 1 september hade jag ju räknat med att 00.00 den 1 september skulle sidan ta ny form.

    Men man får inte ge upp hoppet än. Finns många timmar kvar på denna dag...

  • Tingaling

    Oj oj oj vad många nya funktioner jag ser! Helt fantastiskt! Trodde aldrig att BT kunde bli så här bra! Äntligen!

    NOT, NOT, NOT, NOT, NOT!



    Jag vet inte men jag är uppfostrad att aldrig lova saker jag inte kan hålla. Detta motto tycks inte gälla här på BT. Jag blir faktiskt genuint upprörd, de är inte seriösa på denna sajten!

    BT har gett mig mycket gott, det vill jag gärna säga men jag har aldrig krävt en förändring. Det är de själva som gått ut med de uppgifterna. Därför tycker jag att det är rent ut sagt oförskämt att de inte har meddeleat något denna dagen. Fy skäms BT!

  • Tingaling

    Fru Cinderella:

    Ibland har man ett bra flow...

  • Tingaling

    Trots att BT är gratis för oss privatpersoner tycker jag ändå att vi har fog att klaga. Man lovar inte något och sedan struntar man bara fullständigt i det. Jag förstår att det är ett stort projekt att uppdatera en så här stor sajt men de kunde åtminstonde skrivit något här. DET kan väl ändå inte vara så svårt?

    Jag är jätteglad att BT finns och jag har aldrig klagat på själva sajten mer än att den går långsamt ibland. Men det som irriterar mig är att de har lovat något och sedan bara skiter i det.

    Det är alltid bättre att vara ärlig istället för total tystnad.

    Trots att vi är gratisanvändare betyder våra åsikter mycket för BT. Utan oss - inga annonsörer och då kan sidan tacka för sig. BT driver inte denna sajten för skoj skull eller för vår skull. De vill ha pengar, så enkelt är det.
    På vissa inlägg låter det som att BT gör allt arbete idiellt för oss, för att vara snälla men som med alla företag är syftet att tjäna pengar. Och då måste man leverera. Trots att vi surfar gratis här inne..

  • Tingaling

    viktualia:

    Jag själv har mailat BT två gånger. Jag har läst om många människor som har skrivit vänliga mail till BT men ALDRIG fått ett svar!

    Tydligen är de mycket väl införstådda vad användarna vill ha eftersom de har gått ut och listat vilka förändringar som ska göras. Vi är inte i det skedet längre. De vet redan vad vi vill ha.

    I denna fråga tänker jag inte vara en mes och bara sitta snällt och vänta utan att uttrycka besvikelse. Varför ska man inte berätta att man är besviken? För att de är ju såååå snälla som erbjuder en gratissajt?

    Jag köper det inte. Och i motsats till dig tycker jag att ett brutet löfte är skäl att gnälla. I min värld lovar man inte saker som man inte kan hålla. That´s it! Jag känner att jag har full rätt att klaga. Gratissajt eller ej!

Svar på tråden Nu startar nya Bröllopstorget 1 september