• viktualia

Nu startar nya Bröllopstorget 1 september

Fascinerande med folk som har mage att hacka så HÅRT på en gratissajt... ta några djupa andetag och inse att världen och BT snurrar vidare - även utan uppdatering.

/Vickan - som tycker att man ska ställa krav i förhållande till hur mycket man betalat...

• viktualia

Cookie Dough - sant men vi användare har fortfarande inte betalat en spänn för den serverkraft som behövs för att driva BT...

• viktualia

min poäng är kanske otydlig - vad jag menar är att man inte kan kräva något av BT när man inte betalar något. Och att jag har YTTERST svårt att tro att BT vill framstå som "mindre användarvänligt".

Det ligger ju i BTs intresse att vi användare ska finnas kvar, så att BT kan fortsätta få annonsintäkter och gå runt som ekonomiskt projekt.

MEN det är väl annonsörerna som ska klaga i så fall. Vi gratisanvändare glider ju vidare på att nån annan finansierar den serverkraft som behövs för att BT ska finnas - eller?

• viktualia

Sugarbaker - som sagt... är man annonsör har man ett helt annat utrymme att vara missnöjd.

• viktualia

Men kära nån!

Strejk - jaaa men det är ju HELT frivilligt och gratis att hänga här på BT. Så strejka på om det känns meningsfullt.

Jag är rätt säker på att folket bakom BT verkligen VILL att sajten ska gå bra ekonomiskt och därför utvecklas. Samtidigt så upplever de säkert en rätt kraftfull konkurrens, det finns ju ett GÄNG andra bröllopssajter som man kan hänga på om man inte vill vara på just BT.

Själv har jag inte nån större kritik att framföra till BT som sajt, den fyller den funktion den säger sig ha och det finns som sagt MASSOR av information att hitta på andra sajter.

Tycker möjligen mer synd om annonsörerna som bidrar till BTs finansiering. DE kan verkligen sätta press på BT att utveckla sajten för att ge annonsörerna större möjligheter att synas...

...men vi gratisanvändare... vad kan vi egentligen kräva?? vi kan väl bara önska??

• viktualia

Tingaling - absolut.. men frågan är om det är speciellt konstruktiv att bara klaga på brutna löften, BT utvecklas nog mera om vi gratisanvändare uttrycker våra önskningar och berättar om våra idéer istället för att bua och gnälla...

Svar på tråden Nu startar nya Bröllopstorget 1 september