• it-brud

Nu startar nya Bröllopstorget 1 september

Hrmpf hrmpf, ny sajt 1 september... jaja, jag har varit skeptisk länge för det har ju stått hur länge som helst att det ska komma en ny sajt... jag hoppas verkligen att det kommer en ny, för den här behöver verkligen dammas av och uppdateras. Men men, skeptiker som jag är så tror jag inte på det förrän jag ser det med egna ögon, och den dagen kanske jag t o m ritar ett kors i taket

• it-brud

Jodie, dags att vässa pennan då

Suck, det känns faktiskt inte så inspirerande att hänga här på BT när det har sett samma ut ända sen jag var här inne och kollade första gången, och det var kanske ett år sen... Inte ens klänningarna och ringarna i BTs galleri har bytts ut sen mitt första besök. Nä, bojkotten är bra nära!

• it-brud

Oj då, så länge... Då går det väl inte ens att få tag på en del av klänningarna... Undrar hur roade t ex Nixa är av att BT visar upp deras "gamla skåpmat" som om de vore det allra senaste

• it-brud

Förresten så kan vi nog vänta med att vässa pennorna, för jag skulle ärligt talat inte bli förvånad om ingen uppdatering har kommit förrän jag är gift. Och det kommer jag inte att bli förrän juni 2008. Så mitt tak kommer nog inte att få ett kors än på ett bra tag...

• it-brud

Det hade ju i vilket fall som helst varit trevligt att få en förklaring till varför förändringen dröjer. Som det sades i ett tidigare inlägg så är det inte så enkelt som att "bara trycka på en knapp" och så kommer alla förändringar (jobbar också inom IT, kanske förstås av mitt nickname, så jag vet att det kan strula på alla möjliga och omöjliga vis när det gäller datorer...). Men om vi får veta att det strular p g a det ena eller det andra så kanske vi skulle vara lite mer förstående för att förändringarna dröjer?!

Svar på tråden Nu startar nya Bröllopstorget 1 september