Nu startar nya Bröllopstorget 1 september
*POOOF* Nähä... inte det?
*POOOF* Nähä... inte det?
hmm... Abracadabra?
Simsalabim?
Seeeesam öppna dig!!!! Funkar inte detta så får vi nog inse att det dröjer innan vi får ett nytt BT!
Nä... Jag gjorde så gott jag kunde iaf!
*fniss* Som man har suttit och filat på i 1 timme eller nåt...Najs! Tur att jag inte skriver så långa inlägg!
men... tänk om jag blir hippad i morgon!!?? Det går ju inte! Jag måste ju se om BT förändras! Jag får säga till dom i så fall om dom kommer o ska kidnappa mig att jag har faktiskt inte tiiiid!
*ASG* Vilken tur att vi lever i en teknik-värld. Jag kan ju wappa! Så när dom vill att jag ska typ hoppa utför ett stup iklädd kanintofflor och trollkarls-hatt så säger jag bara -just a moment töser! Jag ska bara wappa in på BT en sväng. Återkom om 1 timme är ni snälla!
WOOOOW!!!! Vad nytt och fräscht allt ser ut!!!! öhhh... nähä...? Jag såg visst fel!
Men hallå BT-crew!!! Här tror man på er och nu har mitt goda rykte gått åt skogen! Dessutom så är jag snart skyldig en massa folk här pengar! Om inte ni sätter fart vill säga! Kom igen nu då!!
åsita : Du e go du!!! Jag är ju redan nervös så det räcker! Tänk vilken antiklimax det blir om jag INTE blir hippad!!! Då får jag fortsätta tapetsera istället!
Me like!!! Jag har ju inte varit inne på FL så jag har liksom inget att jämföra med där. Men jag gillar det nya BT! Mycket fint!Fast jag hade ju satsat på att det skulle starta igår....hmmm.. undrar hur många som jag är skyldig pengar nu då!? *s* Jag skickar en faktura till dig Patrik på BT eftersom det var ditt fel att jag förlorade vadet! *hehehe*
Nu hänger ju inte jag på FL då men är det inte bra att dom är lika? Så man lixom känner igen sig menar jag... Det hade jag tyckt var bra. Jag gillar iaf nya BT. När alla barnsjukdomar som alltid blir när det blir så stor ändring har försvunnit så blir det grejt!