bmm - Nej jag menade inte alls så..
Har man var 5e vecka så är det ju en regelbunden mens så klart.. :) Men om den börjar bli allt glesare med tiden menade jag.. För det lät som att det var det hon var orolig för tyckte jag.
Det är min gyn + infosidor om PCO/PCOS som gett mig informationen att dessa personer oftast har störst chans att bli gravida på naturlig väg strax efter dom slutat med pillerna.. Inte alla så klart, men det är tydligen väldigt vanligt.
Jag har fått uppfattningen att dom som vanligtvis har regelbunden mens OFTA kan få oregelbundenheter en tid efter dom slutat, innan kroppen kommer i balans. Medan dom som vanligtvis har oregelbunden mens OFTA kan bibehålla sin regelbundenhet den första tiden efter dom slutat. Typ som om kroppen är inne i en inlärd cykel och att det tar ett tag innan "den spårar ur igen".. Hahaha...
Men jag vill på intet säga att det är BU eller BÄ för tjejen som frågade, eftersom det är just så individuellt.. Jag ville bara ge några exempel på hur det kanske kan vara....
Men jag lägger ner det känner jag för jag vet inte hur jag ska få fram vad jag menar riktigt så jag tror att jag målar in mig i ett hörn nu... *skratt*