• Lilla Li

Lycklig och planerar bröllop??

Jag skulle vilja påstå att de FLESTA som cirkulerar här ska gifta sig eller har gift sig. Det finns MASSOR av ovärderliga tips i diverse trådar. Och så finns det trådar som handlar om annat. Dessa benämns ofta som OT, eftersom de är off topic och alltså inte handlar om bröllop. Vill man inte läsa dem så är det bara att undvika dem.

Vi som planerar bröllop/har gift oss tror jag känner att vi kommer varandra så nära att vi tillslut diskuterar allt mellan himmel och jord med varandra. Först bröllop, sedan våra liv och sedan allt annat intressant och mindre intressant.

Att det finns människor som trycker ner andra, det vet vi redan. Många trådar har behandlat det ämnet. Det finns också människor som är överkänsliga och tror sig bli nedtryckta, när de faktiskt bara blir diskuterade med. Många trådar har behandlat det ämnet också.

Men vi måste få lov att diskutera annat än bröllop här. Det är fullt naturligt att samtal och diskussioner utvecklar sig. Man börjar prata om en sak och efter en stund har det lett in på något helt annat. Så funkar det i verkliga livet och så funkar det på internetforum också.

• Lilla Li

Upplever du det så är det såklart tråkigt. Det är inte alls mitt intryck av hur BT fungerar. Under det året jag har varit här har jag fått några vassa kommentarer riktade mot mig, men inte mer än att jag tål det eller har kunnat strunta i dem. Tvärtom har jag upplevt att här är en varm och stöttande stämning, jag hade gärna träffat och blivit vän med flera av tjejerna som finns här.

Svar på tråden Lycklig och planerar bröllop??