• Zynx

Lycklig och planerar bröllop??

brud_aug08: Håller med dig, jag hade tyvärr höga förväntningar på detta forum.

Dock så verkar det krylla av folk som inte ens har friat! Ärligt talat vad gör man då i ett sådant här forum? Sitter och drömmer sig bort hur man skall ha det när drömprinsen äntligen friar?

• Zynx

miffolina: Det jag menar är att det verkar vara en hel bunt personer som faktiskt inte är i nära anstående att gifta sig. De verkar vara här mest för att drömma sig bort, låtsas planera etc etc.

• Zynx

tattar-Emma: Jo det är helt klart, men som jag skrev mina förväntningar var betydligt högre.

Då jag i min enfald trodde detta forum var som många andra nischade forum, man pratar konkret om saker och tar upp konkreta problem och inte så mycket fokus på "drömmande". "Tänk om jag fick vara med om det här etc"..

Jag har uppenbarligen för höga förväntningar och ställer för höga krav?

En fråga som kanske blir lite offtopic, men de flesta andra forum jag varit med på används nästan till uteslutande del av manliga individer. Som de flesta vet så kommunicerar män o kvinnor på helt olika sätt och har helt olika behov av att kommunicera.
    Kan det ligga något i detta bakom det hela?
    (Ren spekulation från min sida)

• Zynx

tattar-Emma: Det är inga specifika trådar jag menar utan mer en del uttalanden som är av sådan karaktär.

Hmm 12år sedan fanns det knappt forum , och framförallt var det en annan typ av individer som hängde på dem för 12-13år sedan.

Det där vad som BT saknar har du nog rätt i, har inte riktigt funderade i de banorna, mest att detta inte riktigt fungerar för mig.

Nja, att mena att alla mina åsikter om kommunikation är fakta ser jag som en lätt överdrift
    Min erfarenhet i området är seminarier om kommunikation, deltagit i flera utbildningar om presentation och kommunikation samt håller föreläsningar. (Trots jag varje gång blir ubernervös innan men det hör till :-P ). Givetvis tillkommer en del personliga åsikter som har sin grund i reflektioner av hur folk beter sig och kommunicerar med varandra.

Svar på tråden Lycklig och planerar bröllop??