Inlägg från: tattar-Emma |Visa alla inlägg
  • tattar-Emma

Lycklig och planerar bröllop??

Zynx

Det framgår tydligt när man registrerar sig att forumen inte bara är till för brudpar utan även tärnor, marskalkar, toastmastrar, övriga gäster, redan gifta och allmänt bröllopsintresserade.

Själv ska jag vara tärna.

• tattar-Emma

Zynx

Jag vet inte vilka "drömtrådar" det är du pratar om, kan inte påminna mig att jag läst nån sån. Det kan säkert finnas, men de trådarna utgör knappast majoriteten av trådarna här.

Har själv hängt på ett STORT antal forum de senaste 12 åren, vissa med fler män, vissa med fler kvinnor, vissa med jämn könsfördelning. Skillnaderna mellan forumen har varit stora, men inte pga könsfördelningen utan pga andra saker, som ämnet för forumet, hur många användare det har, hur många språk som används och framför allt modereringen. Modereringen skulle jag vilja påstå är det avgörande.

BT saknar två väsentliga saker som nästan alla andra forum har: aktiva moderatorer och en OT-del. Om det hade funnits en avdelning för OT och moderatorer som såg till att flytta trådar som hamnat fel så skulle det bli betydligt mindre rörigt här.

Själv har jag inga problem med rörigheten. Alla forum måste inte vara exakt lika.

Zynx, du har många åsikter om kommunikation som du menar är fakta. Har du någon utbildning inom det eller är du privattyckare? Jag undrar av uppriktig nyfikenhet eftersom kommunikation ligger inom mitt eget område.

Svar på tråden Lycklig och planerar bröllop??