• lindza

Har vi blivit blåsta ??

Någon som har erfarenhet av homestad limousinservice som ligger mellan Norrköping och Linköping?
    Jag pratade med Robert som är kontaktperson för ett tag sedan och kommit överens muntlig om ett pris och han sa jag skulle återkomma veckan innan bröllopet. Det har vi nu gjort och han har höjt priset med 900:-. Då var det min m2b som pratade med honom, nu försöker jag få tag på honom men hemsidan är borta och tel.svararen går på direkt på mobilen. Jag har lämnat meddelande att han ska ringa upp men jag har inget hört. Går han att lita på? Börjar få lite panik då vi gifter oss den 25/8 och behöver någon form av transport som tar 5 personer. Någon som har tips på vart jag kan vända mig? Behöver nödvändigtvis inte vara limmo men måste kunna ta 5 pers. o ha tillgång till tak om det skulle regnar.

• Svar på tråden Har vi blivit blåsta ??
  • kojja

li75a
    Det första företaget som du hade kontakt med är väl Limolux strech limousine/sarano hb, de annonserar här på BT, då borde de väl vara seriösa. De kanske inte har limousinen reg. för yrkestrafik, alltså helt olagligt.

• lindza

Ja, det var dom. Dom kanske är helt seriösa men vår kontakt med dom var under all kritik så vi kände oss inte säkra på dom o ville inte riskera att stå där utan transport. Det finns säkert andra som har positiva erfarenheter av dom. Jag blev ju faktiskt rekomenderad dom här på vilda av någon. Men jag kan inte rekomendera dom vidare.

• MaryamZ

li75a

Jag har oxå haft problem m robert, väldigt dålig på att återkomma o bekräfta saker. Så jag har struntat i honom med.

Får man fråga vilket annat företag ni lejde o vad de kostar??

• lindza

MaryamZ
    Du har fått mail....

• vitvålovar

MaryamZ
    Det är inget fel att föreslå någon, bara det inte är sitt egen.
    Hoppas att du ger ett tipps, där företaget har trafiktillstånd som kojja skrev.
    Visst är det konstigt att företag som är rufflare får annonsera på BT.

• lindza

Vi har hyrt limmo via taxikurir i Norrköping, kan meddela efter lördag om dom uppfyllde våra förväntningar. Det tror jag iof att de kommer att göra. Fick ett väldigt bra första bemötande.

• vitvålovar

li75a
    Vad bliv det för limo?
    Lycka till med hjälp av vänner!

• lindza

vitvålovar
    Ojoj...Ja du...det är nån volvo, siffror o bokstäver kommer jag inte ihåg. Enligt han jag pratade med är det kanske inte den snyggaste varianten men vi var ute efter en bil som tog 5 personer.
    Bilar o jag lixom... Jag har en rosa bil för övrigt o min m2b har en svart...

• lindza

Kan absolut rekomendera Håkan som kör limmo för Taxi kurir i Norrköping. En mycket trevlig o proffsig kille.

Svar på tråden Har vi blivit blåsta ??