Inlägg från: brud 070901 |Visa alla inlägg
  • brud 070901

vi kom med i aftonbladet

TS!

vad vackra ni var!! verkligen jätte fina

Sen måste jag dock komma med en fråga (inget illa ment nu.. ) Men räknade du inte med att det skulle bli en del negativa reaktioner likväl som positiva när eran historia kom ut på ett så välbesökt "forum" som aftonbladet??

jag menar inte att det de säger är på nått sätt OK, absolut inte, men artikeln är ju en sån som väcker både förundran över erat mod och eran kämpar glöd likväl som den kan väcka hat hos andra!!
    För just ämnen som tar upp det "mångkulturella" är ju minst sagt känsligt ämne....

Önskar er all lycka och välgång

Kram

• brud 070901

pasia: nej absolut är det de skriver fruktansvärt och framförallt INTE SANT!!!! Glöm aldrig det när du läser sån skit, Men änn idag så finns det ju dem som blir provocerade av att se två "olika nationaliteter" bilda familj... tråkigt kan ju tyckas att man inte kommit längre men det kommer nog alltid att vara så!

Med menar jag INTE att det är acceptabelt att utrycka sig så som de gjorde, det visar iof endast på deras egen litenhet och obegåvning, eller hur??

men människor är olika, så olika åsikter kommer man dessvärre alltid att få stå ut med, sen ska man försöka att slå dövörat till när det som sägs inte är vidare konstruktivt..

Svar på tråden vi kom med i aftonbladet