• Anncha73

Bilder från vårt bröllop 070804

Den bästa dagen i mitt liv..Har gjort en sida där jag samlat bilder från vigseln, tagna med en "proffskamera" + vår digitalkamera, vi har inte fått alla bilder ännu men håll till godo med det som finns..

Åhh jag vill göra om det, en sån lycklig dag med skratt å kärlek, ryser när jag tänker tillbaka..

Jag avundas er tjejer som har det kvar..:)

annsojanne.weddingannouncer.com/welcome.html

• Svar på tråden Bilder från vårt bröllop 070804
  • TEL

Stort, stort Grattis! Vilka härliga bilder! Ni ser jättelyckliga ut.

• SvensBrud

Vad fina ni är! Vi gifte oss också 4 aug. Oj oj vilket väder eller hur?! Det var en överraskning med tanke på hur vädret var innan. Vi hade utomhusvigsel med fest och allt ute. Så lyckat allt blev. Vi sitter just nu och mejslar på våra tackkort. Vi har inte heller sett alla kort från denna underbara dag. Men fotot till tackkorten har vi valt ut. Bläcket i skrivaren tog just slut så vi måste köpa mer. Minnena från denna dag är häärliga!

• Anncha73

SvensBrud

Vi har skickat iväg kort till proprint för framkallning,det vi ska använda som tackkort..:)Sen ska vi framkalla dom bästa korten från vigseln å festen..Tänkte köpa ett fotoalbum enbart som har med bröllopet att göra..:)

Jo vädret va ju lite si så där, soligt var det men inte så supervarmt, å tur är väl det eftersom då hade man väl flytit bort..:D

Jag har bara så härliga minnen från vår dag, vill som göra om det..Det e ju en speciell känsla..*ler*

• Duchess

Grattis!

Umeå Stads kyrka känner jag igen.... är det Baggböle herrgård som ni hade festen på? :)

/ en annan Umeåbo

• Anncha73

Duchess

Nee vi hade festen ute i skeppsviks herrgård..Helt super var det, bra personal å bra service..Jag e supernöjd!!!...:D

Svar på tråden Bilder från vårt bröllop 070804