• Tess070908

Hopp...... det var...

... den helgen det... nu i kväll tog de min m2b. Han kommer hem på söndag förmiddag sa de! Inte ett ljud har de sagt till mig, fick som svar att det var de som var grejen... Har min familj i norra delarna av Sverige, och jag hade kunnat tillbringa mig helg där... Usch vad jag är ledsen och klagar nu...

• Svar på tråden Hopp...... det var...
  • TigerLinn

fy så taskigt jag trodde att de var självklart att mna kollade med den blivande att allt var ok.. så man itne har saker palnerat m.m.

förstår din tanke om att du kunnat åka hem. jag ahr mian förrändrar en bot bort. så om jag skulle fått veta när de blir dags att hansak blir bortrövad över helgen skuille jag nog passat på att åka hem...

• Tess070908

Fick veta att de inte sagt något eftersom de visste att jag kunde få för mig att åka hem, och jag blev oxå hippad på lördagen. :)
    Första natten som m2b var borta sov han på en obebodd liten ö i ett tält, jag låg hemma o var orolig... Han har precis kommit hem och ligger nu raklång på sängen och sover... vi skall åka till Tyskland o shoppa i natt.

• FruÖlandstok

Tess070908
    heeh tur att dom kände dig så väl då.. ;) så du inte åkt hem när hippan var..

jag blev också hippad i helgen.. bra hipp-helg tror jag

Svar på tråden Hopp...... det var...