Inlägg från: blivandefruandersson0? |Visa alla inlägg
  • blivandefruandersson0?

gift sedan 15 augusti

här är berättelsen bilder kommer någon gång nästa vecka

Vaknade tidigt tittade ut såg att solen sken .
    Glädjen över att solen sken var inte långvarig då man såg hur tältet vi hade lånat av makens föräldrar höll på flyga iväg innebär då att vi inte kunde vara ute då allt skulle flyga iväg och hur kul är det att jaga servetter och tält under fikat
    Började plocka i hop grejerna för dagen.
    satte på mig korsett och strumpbyxorna .
    Sedan var man tvungen att dammsuga då vi skulle tränga ihop oss 30 personer i vårat vardags rum .
    under tiden jag dammsög ringde min mamma och bästa väninna mamma skulle hämtas och bästa väninnan sa till mig börja locka håret då hon var försenad.
    Började locka var nästan helt klar när hon kom hon fortsatte , efter vart det sminkning vid det laget var jag bra stressad då man kom underfund med att tårtan var inte klar och ungarna behövde klä på sig så mamma sattes på klä på barnen , sonen kläde maken på och min lillasyster gjorde klar tårtan.
    efter kläde jag på mig och lila syster kröp under klänningen för att hjälpa mig sätta på underkjolen.
    Var dags att åka hämta makens blomma och hämta min pappa.
    Väll framme skakade buketten av nervositet .
    Ingångs marschen spelades och vi fick äntligen se alla som kunnat komma för se oss på våran dag .
    Åkte efter ut marschen i äg i en vacker chrysler 300 .
    Kom fram gick in efter lite fotografering fikade öppnade presenter och två av makens systrar höll tal.
    Efter var dagen äntligen slut med gäster men en trevlig natt och två rätters middag väntade med maken
    Glömde till äga mycket solros frön fann vi på natten även puffade ris

• Svar på tråden gift sedan 15 augusti
Svar på tråden gift sedan 15 augusti