Inlägg från: SanSa |Visa alla inlägg
  • SanSa

Dalabröllop 2008

Tjingeling!

Här ramlar en till dalabrud in... Vi bor i Gbg men då vi båda är från Dalarna vill vi självfallet gifta oss där...

Listan:
    080216, frussan, Gagnef
    080223, akvavit, Falun
    080503, foffia, Falun
    080510, Hannafia, Stora Skedvi
    080607, SanSa, Dalarna
    080628, Mickesbrud, Särna
    080705, Brud080705, Svärdsjö
    080726, SusanneLee, Leksand
    08-sommar, Melvira, Ore
    08-sommar, mijja, Dalarna
    080802, Dalatös (fd Iamia), Torsång
    080802, 080802, Stora Tuna
    080802, moonstruck, Borlänge
    080830, Asaonthehill, Furudal
    080915, mimmisen, Rättvik
    08xxxx, JLoow, Norra Dalarna?
    08xxxx, Fröken Figo

• SanSa

Akvavit: Ja vi har bestämmt var vi ska gifta oss...vill dock inte skriva det då jag vet att många som känner oss skrotar runt här på bröllopstorget. Vi vill att det ska bli en överraskning för våra vänner när de får hem inbjudningskortet...

Har precis beställt lite varor från efavormart.com och personliga m&m's. Längtar tills de kommer hem...

har dock inte hittat någon klänningn ännu. Har iofs inte letat så himla mkt heller men funderat på några nixa klänningar. Vad jag har förstått är de lite billigare och jag gillar att de känns "lite enkla". Vill att vårt bröllop ska spegla oss som personer....

• SanSa

Akvavit: Ja man kan bara beställa inom Usa och min styvfar är där just nu och tar med sig dem när han kommer hem...

Har köpt en brudklänning ÄNTLIGEN!! Forever Yours blev det. Köpte den här i Gbg, väldigt enkel men kändes alldeles perfekt!! Längtar verkligen tills den stora dagen är här så man får bära den. Vill att M ska få se den...men det blir först på bröllopet...

• SanSa

Akvavit: 35108 tror jag mig minnas att det hette (-axelband). Väldigt enkel, precis som jag ville ha den, är super nöjd. Det var 12 veckors leveranstid på den så jag får prova igen i början på 2008 och sedan 1 månad innan bröllopet...vill gå å pilla på den hela tiden ju.

Svar på tråden Dalabröllop 2008