cesse,
Välkommen till tråden! Kul med fler Falu-brudar. Du vet att det finns en bra lokal att vara på vid gruvan som drivs av han som även har banken kök&bar? Men det beror ju på vad för typ av lokal ni tänkt er.
Skrik till om du behöver nån information, jag har kollat upp ganska mycket i Falun.
SanSa,
jag kan tipsa om att Alexandras i Borlänge har en del jättefina klänningar till lite billigare priser, jag provade en superfin Ginnis där tror jag det var. Lite roligare än Nixa kändes det som. De har dessutom rea nu, så passa på att gå dit.
SusanneLee,
Tråkigt att ni fick byta datum, men vilken tur att ni kom på det innan ni skickade ut inbjudningarna! Vi lyckades ju också pricka en sån helg här i Falun, Svenska skidspelen, men vi hade tur och lyckades prel boka boende till våra gäster ändå.
Fröken figo,
tyvärr vet jag inte var man kan hyra bilar där uppåt, däremot vet jag en som hyr ut en fin gammal buss
Vi har nog inte bestämt oss än för om vi ska ha nån specialtransport, det är en bit att åka och mitt i vintern...vi får se.
Hannafia,
Jag tyckte också det med beige bakgrund var snyggast! Det framhävde färgerna i blomman bäst tycker jag utan att det såg hårt ut.
*puh*....har jag svarat på allt nu