Träffas och fika?
Hej är är en Uppsala-brud till! Jag bor i Uppsala men ska gifta mig i hälsingland nästa sommar! Kul att ha några att byta idéer med!
Hej är är en Uppsala-brud till! Jag bor i Uppsala men ska gifta mig i hälsingland nästa sommar! Kul att ha några att byta idéer med!
Liten kanin- Så kul! Jag håller också på och tittar runt på klänningar. Jag har en bild i huvudet på hur den ska se ut, nu gäller det bara att hitta den!
Liten kanin- haha ja stoora problem! kom på mig själv med att gå och fundera på det idag på jobbet samtidigt som jag var fullt sysselsatt med annat!
lillfraggel- du är så välkommen så!
Liten kanin- ja häng på låset,när jag ringde och bokade lite mer än ett år innan så tyckte dom att jag var ute i god tid, men jag ville verkligen ha det datum som vi siktat in oss på. Bättre att vara ute i för god tid!
lillfraggel- Danmarks kyrka är jättefin! Jobbar du på Danmarks skola? Där hade jag min examenspraktik när jag gick lärarutbildningen. Dtt är så vackert där ute!
lillfraggel- våren 2006...inte så länge sen!
lillfraggel - yes....
lillfraggel- Det stämmer, ha ha! Du har du spårat mig. Svårare för mig att spåra dig... men jag har en teori om vem du kan vara.. bara en ren gissning egentligen!
lillfraggel- Är det möjligen så att du jobbade med förskoleklassen och fritids på den här tiden?