• Svar på tråden Våra foton & fotograf Karin Linde!
  • Sara.80

Jag gillar svartvita kort och era var jättefina!

Vad snabbt ni fick bilderna förresten, det är nu inte ens en vecka sedan ni gifte er! Det är sådant som jag tycker ger pluspoäng till fotografen om man får se i alla fall några bilder ganska direkt . Jag hörde nyligen via en bekant om ett par i Stockholm som gifte sig för över två år sedan och som fortfarande inte har fått sina bilder från fotografen (vars namn jag dessutom tror är rätt känt och som cirkulerat här en del tidigare). Sådant måste ju kännas riktigt uselt.

• nicole78

Hej Sara! Roligt att du gillade bilderna, vi är väldigt nöjda. Fotona har jag tagit från fotografens personliga blogg där hon lägger ut allteftersom hon fotar, vi ska välja ut till ett album nästa vecka, ska bli spännande!

• Fru Cinderella

Nicole78
    Ett stort grattis, ni var hur fina som helst!

Sara.80
    Men det låter ju helt otroligt?! Vad säger fotografen?!

• Sara.80

Fru Cinderella:
    Jag vet inga detaljer för det är ingen jättenära vän, mer en bekant, men det ska tydligen ha berott på sjukdom och andra tråkigheter, men oavsett det är två år otrooooligt lång tid, och tydligen har brudpar från senare fått sina bilder före.

• Fru Cinderella

Sara.80
    Jo riktigt trist

• Limbolight

nicole 78:

Jättefina bilder!
    Hur fick du bilden i hörnet till att bli fyrkantig så att du fick in den på sidan!?
    Har försökt med allt!

• nicole78

Limbolight: Jag öppnar fotot i ett program som heter Microsoft Office Picture Manager, går in på redigera bild, beskär bild. Det tar naturligtvis enorm tid att få den exakt fyrkantig så sidan accepterar den. Hälsningar Nicole78

Svar på tråden Våra foton & fotograf Karin Linde!