Falkenberg/Halmstad -08?
Jag gifter mig i Laholm (nästan Halmstad =) nästa år i augusti
Jag gifter mig i Laholm (nästan Halmstad =) nästa år i augusti
jajamensan, zezan6@hotmail.com
Roligt o kunna byta lite tips o tankar med någon =)
då hörs vi =)
Malinqa: Kul =) har ni kommit långt i planeringen?
Pidis: Jag har samma problem, min m2b tycker bara jag tjatar om bröllopet, men jag vet att han verkligen vill gifta sig..bara det att han tror att allting löser sig och bokas av sig själv. Ibland funderar jag på att bara skita i allt och så kan vi jus tå där 2 månader innan bröllopet och försöka fixa allt.
Konstigt att man inte kan boka kyrka hos er, Jag ringde för några veckor sen o bokade o det va inga problem alls. Konstiga regler vissa har.
Hörs kanske på msn senare =)
Malinqa- Vi har bokat kyrka och festlokal, jag har hittat min drömklänning, Romantica, men har ej beställt ännu, vill som sagt gå ner några kilon först. Fotograf håller jag på och kollar på.
Det är typ samma här, JAG planerar det mesta, rådfrågar bara m2b, det är ju inte så att han själv komer med någon idé bara sådär.
Lite trist men okej, kommer kanske lite närmre sen.
nej, inte bestämt något tema ännu..kan inte komma på något bra. Några förslag? =)
Just nu är vi uppe i 89 personer på vår gästlista. Måste solla bort lite men det e skitsvårt, har en kusin jag inte vill bjuda men bjuder hennes 2 systrar o då känns det ju dumt. Har bestämt oss för att inte har några barn iallafall, inte ens de som är 13-15 år och är släkt. Gör vi det blir vi över 100 personer, går inte.